Siirry suoraan sisältöön

Ammatillinen kasvu IV (1 op)

Toteutuksen tunnus: STF6084-3004

Toteutuksen perustiedot


Ilmoittautumisaika

01.10.2022 - 31.10.2022

Ajoitus

09.01.2023 - 28.05.2023

Opintopistemäärä

1 op

Toteutustapa

Lähiopetus

Yksikkö

Fysioterapeuttikoulutus (SF)

Toimipiste

Tikkarinne-kampus Tikkarinne 9 (TIK)

Opetuskielet

  • Suomi

Paikat

15 - 40

Koulutus

  • Fysioterapeuttikoulutus

Opettaja

  • Tarja Pesonen-Sivonen
  • Noora Silvennoinen

Vastuuopettaja

Tarja Pesonen-Sivonen

Ryhmät

  • SFNS21
    Fysioterapeutti (AMK), päivä, syksy, 2021

Opetusmenetelmät

Hahmottaa fysioterapiauran eteneminen ja sen mahdollisuudet
Saada näkymiä työnhakutilanteesta
Vuorovaikutuksen merkitys työnhakutilanteessa

Toteutuksen valinnaiset suoritustavat

Ammatillinen kasvu
Jos sinulla on todistus vastaavien opintojen AMK-tasoisesta suorituksesta (fysioterapeutti AMK tai opisto, lääkintävoimistelija), sinun tulee esittää opintorekisteriote opintojakson ohjaavalle opettajalle.

Ahot mahdollista osasuorituksena tehtävien/reflektion avulla osoittamalla ammatillinen kehittyminen. Yhteydenotto opettavaan opettajaan.

ERITYINEN TUKI OPISKELUUN:
Jos tarvitset erityistä tukea opinnoissasi, sinulla on mahdollisuus kohtuullisiin erityisjärjestelyihin. Opinto-ohjaaja Tarja Pesonen-Sivonen neuvoo tuen tarpeeseen ja hakemiseen liittyvässä prosessissa. Opintojaksoon liittyvä tuki tulee neuvotella saadun päätöksen myötä opintojakson opettajan kanssa ennen opintojakson aloitusta

Opiskelijan ajankäyttö ja kuormitus

Opintojakso on 27h opiskelijan työaikaa

Sisällön jaksotus

Urapäivän suunnittelu ja toteutus
Rikosrekisteriotteen tilaaminen
Vuorovaikutus työnhaun tueksi simulassa

Arviointiasteikko

Hyväksytty/Hylätty

Arviointimenetelmät ja arvioinnin perusteet

Urapäivän suunnittelu ja toteutus (osallistuminen 100% tai osallistuminen seuraavassa toteutuksessa)
Rikosrekisteriotteen tilaaminen (100%)
Vuorovaikutus työnhaun tueksi simulassa (100 %, poissaolon korvaaminen kirjallisella tehtävällä tai seuraavassa toteutuksessa)