Siirry suoraan sisältöön

Venäläisten asiakkaiden kuluttajakäyttäytyminen (5 op)

Toteutuksen tunnus: PR10004-3001

Toteutuksen perustiedot


Ilmoittautumisaika

01.04.2022 - 01.05.2022

Ajoitus

15.05.2022 - 31.07.2022

Opintopistemäärä

5 op

Virtuaaliosuus

5 op

Toteutustapa

Etäopetus

Yksikkö

Restonomikoulutus (PR)

Toimipiste

Wärtsilä-kampus Karjalankatu 3 (WÄR)

Opetuskielet

  • Suomi

Paikat

20 - 100

Koulutus

  • Matkailun koulutus

Opettaja

  • Ekaterina Miettinen

Vastuuopettaja

Ekaterina Miettinen

Ryhmät

  • TOP21_22
    Täydentävän osaamisen opintojen ryhmä lv 2021-2022
  • KAKK22
    Karelia, avoin, kaikki, kevät, 2022

Aika ja paikka

Kirjallisuus ja tehtävät Moodlessa.

Oppimateriaalit

Opettajan tarjoamat kurssimateriaalit

Opetusmenetelmät

Kurssilla perehdytään kuluttajakäyttäytymisen eri osa-alueisiin yleisesti ja matkailussa. Erityisesti otetaan huomioon venäläiseen kuluttajaan liittyvät erityispiirteet. Opintojakson suoritettuaan opiskelija osaa soveltaa kuluttajakäyttäytymisen perustietämystä esimerkiksi markkinoinnin suunnittelussa ja ymmärtää kuluttajaymmärryksen merkityksen matkailussa.

Keskeinen sisältö koskee seuraavia osa-alueita: kuluttajakäyttäytyminen, arvot ja kulttuuri, matkustusmotivaatio, venäläinen kuluttaja ja matkailija, venäläinen matkailija Suomessa.

Toteutuksen valinnaiset suoritustavat

Verkko-opinnot. Itsenäinen opiskelu ja tehtävät Moodlessa.

Opiskelijan ajankäyttö ja kuormitus

5 opintopistettä vastaa noin 133 tuntia opiskelijan työtä.

Arviointiasteikko

Hyväksytty/Hylätty

Arviointimenetelmät ja arvioinnin perusteet

Opintojakson arvosana koostuu palautettavista tehtävistä. Asteikko on HYV/HYL. Arvioinnissa kiinnitetään huomiota aihepiirin osaamiseen, asioiden monipuoliseen käsittelyyn ja omaan pohdintaan.