Siirry suoraan sisältöön

Responsible Communication and Marketing in Tourism (3 op)

Toteutuksen tunnus: PR10003-3001

Toteutuksen perustiedot


Ilmoittautumisaika

01.10.2022 - 15.03.2023

Ajoitus

16.03.2023 - 31.05.2023

Opintopistemäärä

3 op

Toteutustapa

Lähiopetus

Toimipiste

Wärtsilä-kampus Karjalankatu 3 (WÄR)

Opetuskielet

  • Englanti

Paikat

20 - 60

Koulutus

  • Matkailun koulutus

Opettaja

  • Raija Ruusunen

Vastuuopettaja

Raija Ruusunen

Ryhmät

  • LUTNS20
    Restonomi (AMK), matkailu- ja palveluliiketoiminta, päivä, syksy, 2020
  • LUTNS19
    Restonomi (AMK), matkailu- ja palveluliiketoiminta, päivä, syksy, 2019
  • TOP22_23
    Täydentävän osaamisen opintojen ryhmä lv 2022-2023
  • PRNS21
    Restonomi (AMK), matkailu- ja palveluliiketoiminta, päivä, syksy, 2021

Opetusmenetelmät

Content:
Importance of responsible communication and marketing in tourism
Communicating authentic and accurate messages
Sustainable practices of communicating and marketing
Maintaining data privacy in SMEs
Collecting customer feedback

Objectives:
The student
Is able to utilize different types of dissemination channels for interaction with customers
is able to apply the means of sustainable and responsible communication
Is able to recognize and apply the different cultural ways of communication
Understands the importance of customer data protection

Lisätietoja opiskelijoille

Objectives:
The student
Is able to utilize different types of dissemination channels for interaction with customers
is able to apply the means of sustainable and responsible communication
Is able to recognize and apply the different cultural ways of communication
Understands the importance of customer data protection

Arviointiasteikko

H-5