Keskeinen sisältö: Tuotteistamisen ja markkinoinnin suunnittelu osana matkailuyritysten strategista suunnittelua. Kulttuurin matkailullinen tuotteistaminen. Kulttuurimatka lähialueelle (kotimaa). Osaamistavoitteet: Opiskelija * ymmärtää monipuolisesti kulttuurin matkailun resurssina * osaa tuotteistaa kultturia ja kulttuuriperintöä matkailupalveluksi * tunnistaa markkinoinnin tehtävät ja kilpailukeinot * osaa suunnitella matkailumarkkinointia
Tarja Kupiainen
Allen, J., O'Toole, W. McDonnel, I. & Harris, R. 2011. Festival and Special Event Management. Wiley, Milton.Bergström, S. & Leppänen, A. 2009 (tai uudempi). Yrityksen asiakasmarkkinointi. Helsinki: Edita.Suomen matkailun tulevaisuuden näkymät. Katse vuoteen 2030. TEMin raportteja. Muu osoitettu kirjallisuus.
Lähiopetus
Wärtsilä-kampus Karjalankatu 3 (WÄR)
Suomi
23.01.2023 - 28.05.2023
01.10.2022 - 30.11.2022
Tarja Kupiainen, Hanna Vienonen
20 - 50
Matkailun koulutus
H-5