•     Matkailualan palveluosaaminen LUT6017-3002 05.09.2022-01.11.2022  5 op  (PRNS21) +-
    Osaamistavoitteet
    Opiskelija tietää miten laadukas palvelukokemus muodostuu: palvelun laadun ulottuvuudet ja palvelun laadun kriteerit ja niihin vaikuttavat tekijät.
    Opiskelija ymmärtää palvelun laadun merkityksen yrityksen toiminnassa sekä asiakaskokemuksen muodostumisessa.
    Opiskelija ymmärtää henkilökohtaisen myyntityön merkityksen yrityksen menestykselle ja osana asiakaspalvelua.

    Opiskelija ymmärtää asiakaslähtöisyyden ja palvelunlaadun merkityksen liiketoiminnassa, osaa arvioida ja kehittää palvelun laatua sekä asiakaspalvelua.
    Sisältö
    Palvelun laatu. Laadunhallinta ja sen merkitys matkailuyrityksissä. Asiakaslähtöisyyden ja asiakasprosessin määrittäminen. Asiakastyytyväisyyden muodostuminen ja asiakaspalvelun kehittäminen.

    Opetusmenetelmät ja ohjaus

    Opiskelija osaa palvelun laadun osatekijät ja ymmärtää laadun merkityksen yrityksen toiminnassa ja asiakaskokemuksen muodostumisessa. Palautettavat suoritukset ja arvioinnin perusteet: • Oppimistehtävä 1. Essee. Painokerroin 3 • Oppimistehtävä 2. Mystery shopping. Painokerroin 2 • Tentti. Painokerroin 3. • Jatkuva näyttö eli opiskelijan läsnäolo ja aktiivisuus tunneilla ja opetustilanteissa, vastuuntunto, huolellisuus ja järjestelmällisyys annettujen tehtävien suorittamisessa. Painokerroin 1,5 Kokonaisarvosana muodostuu painotetusta keskiarvosta pyöristyssäännöt huomioiden.

    Vastuuhenkilö

    Mikko Lahti

    Oppimateriaali ja suositeltava kirjallisuus

    Opintojaksolla osoitettu ja jaettu materiaali ja kirjallisuus

    Toteutustapa

    Lähiopetus

    Toimipiste

    Wärtsilä-kampus Karjalankatu 3 (WÄR)

    Opetuskieli

    Suomi

    Ajoitus

    05.09.2022 - 01.11.2022

    Ilmoittautumisaika

    01.04.2022 - 30.04.2022

    Ryhmä
    • PRNS21
    Opettaja

    Mikko Lahti

    Paikkoja

    12 - 60

    Koulutusohjelma

    Matkailun koulutus

    Arviointiasteikko

    H-5