Opiskelija osaa palvelun laadun osatekijät ja ymmärtää laadun merkityksen yrityksen toiminnassa ja asiakaskokemuksen muodostumisessa. Palautettavat suoritukset ja arvioinnin perusteet: • Oppimistehtävä 1. Essee. Painokerroin 3 • Oppimistehtävä 2. Mystery shopping. Painokerroin 2 • Tentti. Painokerroin 3. • Jatkuva näyttö eli opiskelijan läsnäolo ja aktiivisuus tunneilla ja opetustilanteissa, vastuuntunto, huolellisuus ja järjestelmällisyys annettujen tehtävien suorittamisessa. Painokerroin 1,5 Kokonaisarvosana muodostuu painotetusta keskiarvosta pyöristyssäännöt huomioiden.
Mikko Lahti
Opintojaksolla osoitettu ja jaettu materiaali ja kirjallisuus
Lähiopetus
Wärtsilä-kampus Karjalankatu 3 (WÄR)
Suomi
05.09.2022 - 01.11.2022
01.04.2022 - 30.04.2022
Mikko Lahti
12 - 60
Matkailun koulutus
H-5