•     Monimediainen yritys- ja yhteisöviestintä LUP7010-3004 05.09.2022-18.11.2022  5 op  (LUVNS20, ...) +-
    Osaamistavoitteet
    Opiskelija
    - osaa viestiä tilanteen, kanavan ja muiden viestinnän osapuolten mukaisesti toimiessaan työyhteisön jäsenenä ja sen edustajana
    - tietää mitä osa-alueita yhteisön tai yrityksen viestintään kuuluu ja mikä merkitys niillä on yhteisö- tai yrityskuvan (brändin) syntymisessä ja tuotteen markkinoinnissa
    - osaa käyttää erilaisia kanavia sekä ulkoisessa että sisäisessä viestinnässä
    - osaa suunnitella ja toteuttaa yhteisö- ja markkinointiviestintää monikanavaisesti
    Sisältö
    Yhteisön tai yrityksen viestinnän perusteet: markkinointiviestintä, mediaviestintä, digiajan viestintä, sidosryhmäviestintä, matkailuviestintä, viestintä- ja markkinointikampanjan suunnittelu, toteutuskelpoinen suunnitelma kampanjaksi, markkinointimateriaalin tuottaminen.

    Opetusmenetelmät ja ohjaus

    Oppimistavoitteet: Opiskelija * osaa viestiä tilanteen, kanavan ja muiden viestinnän osapuolten mukaisesti toimiessaan työ- tai muun yhteisön jäsenenä ja sen edustajana. * tietää mitä osa-alueita yhteisön tai yrityksen viestintään kuuluu ja mikä merkitys niillä on yhteisö- tai yrityskuvan (brändin) syntymisessä ja markkinoinnissa. * osaa käyttää erilaisia kanavia sekä ulkoisessa että sisäisessä viestinnässä. * osaa suunnitella ja toteuttaa yhteisö- ja markkinointiviestintää monikanavaisesti. Keskeinen sisältö: * yhteisön tai yrityksen viestinnän perusteet: markkinointiviestintä, mediaviestintä, sidosryhmäviestintä * viestintäsuunnitelman laatiminen

    Vastuuhenkilö

    Tarja Kupiainen

    Toteutustapa

    Lähiopetus

    Toimipiste

    Tikkarinne-kampus Tikkarinne 9 (TIK)

    Opetuskieli

    Suomi

    Ajoitus

    05.09.2022 - 18.11.2022

    Ilmoittautumisaika

    01.04.2022 - 05.09.2022

    Ryhmä
    • LUVNS20
    • LUTNS20
    • TOP22_23
    Opettaja

    Tiina Simonen, Olli Haapiainen, Tarja Kupiainen

    Paikkoja

    12 - 60

    Koulutusohjelma

    Matkailun koulutus

    Arviointiasteikko

    H-5

    Arviointikriteerit
    Arviointikriteeri - arvosana 1

    Opiskelija tunnistaa erilaisia viestinnän kohderyhmiä. tietää, mitä asioita viestintäsuunnitelma sisältää. tietää yritys- ja yhteisöviestinnän peruskäsitteet.

    Arviointikriteeri - arvosana 3

    Opiskelija osaa mukauttaa viestintää erilaisten kohderyhmien tarpeitten mukaisesti. osaa laatia tiimityönä tarkoituksenmukaisen ja käyttökelpoisen viestintäsuunnitelman. osaa kirjoittaa selkeitä ja sujuvia yhteisön tai yrityksen viestintään liittyviä tekstejä.

    Arviointikriteeri - arvosana 5

    Opiskelija osaa hyödyntää viestinnässä erilaisia ratkaisuja ja perustella valintojaan. osaa soveltaa teoreettista tietämystään yhteisö- ja yritysviestinnässä. kykenee hyödyntämään lähdeaineistoja kriittisesti.