Facebook-mainonnan perusteet yrityksille (2 op)
Toteutuksen tunnus: LTP7235-3001
Toteutuksen perustiedot
Ilmoittautumisaika
07.01.2021 - 31.01.2021
Ajoitus
04.02.2021 - 04.03.2021
Opintopistemäärä
2 op
Virtuaaliosuus
2 op
Toteutustapa
Etäopetus
Opetuskielet
- Suomi
Paikat
10 - 25
Koulutus
- Liiketalouden koulutus
Opettaja
- Lotta Lilja
Vastuuopettaja
Lotta Lilja
Ryhmät
-
TOP20_21Täydentävän osaamisen opintojen ryhmä lv 2020-2021
Aika ja paikka
5 toiminnallista luentokertaa torstaisin klo 8.30 – 10.00 (4.2.-4.3.2021) Collaborate-etätyötilassa (etäopetusta). Lisäksi viikkotehtävät luentojen välissä.
Oppimateriaalit
Jaetaan kurssilla.
Opetusmenetelmät
Opi tuntemaan Facebookin mahdollisuudet markkinoinnin näkökulmasta. Kurssin aikana opit asettamaan tavoitteet digimarkkinointikampanjalle, toteuttamaan kampanjan tavoitteiden mukaisesti ja seuraamaan sen tuloksia.
Opintojakso on suunnattu yrittäjille tai yritysten markkinoinnista vastaaville, joilla on vain vähän tai ei lainkaan digimarkkinoinnin kokemusta. Edellytys on, että osallistujalla on pääsy / ylläpito-oikeudet yrityksen somekanaviin.
Luentojen aiheet:
Markkinoinnin suunnittelu
Kampanjasuunnitelma
Mainoskampanjoiden toteutus.
Kampanjoiden seuranta - Mittarit ja analytiikka
Mitä seuraavaksi?
Opiskelijan ajankäyttö ja kuormitus
2 op vastaa noin 54 tuntia opiskelijan työtä.
Arviointikriteerit, hyväksytty/hylätty
Opintojakso on hyväksytty, jos opiskelija suorittaa annetut tehtävät määräajan puitteissa.
Arviointiasteikko
Hyväksytty/Hylätty