Siirry suoraan sisältöön

Digimarkkinoinnin kanavat b-to-c ja b-to-b-liiketoiminnassa (5 op)

Toteutuksen tunnus: LTP7226-3001

Toteutuksen perustiedot


Ilmoittautumisaika

01.10.2020 - 31.10.2020

Ajoitus

07.01.2021 - 31.03.2021

Opintopistemäärä

5 op

Virtuaaliosuus

5 op

Toteutustapa

Etäopetus

Yksikkö

Tradenomikoulutus / Liiketalous (LL)

Toimipiste

Wärtsilä-kampus Karjalankatu 3 (WÄR)

Opetuskielet

  • Suomi

Paikat

20 - 20

Koulutus

  • Liiketalouden koulutus

Opettaja

  • Lotta Lilja

Vastuuopettaja

Lotta Lilja

Ryhmät

  • TOP20_21
    Täydentävän osaamisen opintojen ryhmä lv 2020-2021

Tavoitteet

Opiskelija tuntee eri sosiaalisten medioiden ja Googlen mahdollisuudet markkinoinnin näkökulmasta. Opiskelija osaa asettaa kampanjalleen tavoitteet ja valita kanavat tavoitteiden mukaisesti. Lähtötasovaatimuksena on digimarkkinoinnin perusteiden tunteminen (Digitaalisen markkinoinnin perusteet -opintojakso tai vastaava osaaminen)

Sisältö

- Digitaalisen markkinointikampanjan suunnittelu
- Hakukonemarkkinointi (Google, SEO, GoogleAd)
- Markkinointi sosiaalisessa mediassa (Facebook, LinkedIn, Instagram, Tiktok, Youtube, muut?)
- Social selling
- Inbound + Outbound = Smartbound
- Analytiikka

Aika ja paikka

Verkkototeutus: Verkkotapaamisia ja itsenäistä opiskelua
Verkkoluennot Collaboratessa tiistaisin 12.1.-16.3.2021 klo 16.15-17.45.

Oppimateriaalit

Ilmoitetaan toteutuksen alussa.

Opetusmenetelmät

Opiskelija tuntee sosiaalisten medioiden ja Googlen mahdollisuudet markkinoinnin näkökulmasta.
Opiskelija osaa asettaa kampanjalleen tavoitteet ja valita kanavat tavoitteiden mukaisesti.
Opiskelija osaa toteuttaa markkinointikampanjan valituissa kanavissa.

Opiskelijan ajankäyttö ja kuormitus

5 op vastaa n 133 h opiskelijan työtä.

Arviointiasteikko

H-5

Arviointimenetelmät ja arvioinnin perusteet

Arviointiperusteet esitellään opintojaksolla.

Esitietovaatimukset

Lähtötasovaatimuksena Digimarkkinoinnin perusteet -opintojakso Karelia AMK:ssa tai vastaavat tiedot.