Tavoitteena on luoda opiskelijalle ymmärrys siitä, miten digitalisaatio vaikuttaa yritysten liiketoimintaan ja markkinointiin ja mitä digitalisaation avulla voi saada aikaan. Opiskelija osaa asettaa tavoitteet markkinoinnille ja ymmärtää datan merkityksen markkinoinnin päätöksenteossa ja tulosten mittaamisessa. Opiskelija osaa määritellä asiakaspersoonat ja ymmärtää miten valitaan kanavat ja viestit asiakkaan digitaalisen ostopolun eri vaiheisiin.
Lotta Lilja
Moodlessa osoitettavat materiaalit.
Etäopetus
Wärtsilä-kampus Karjalankatu 3 (WÄR)
Suomi
30.08.2021 - 31.10.2021
5 opintopistettä vastaa noin 133 tuntia opiseklijan työtä.
01.04.2021 - 30.04.2021
Opintojakson arvosana koostuu palautettavista tehtävistä / raporteista (5 kpl) sekä Moodle-tentistä (näiden keskiarvo). Asteikko on H (hylätty) -5. Arvioinnissa kiinnitetään huomiota aihepiirin osaamiseen, asioiden monipuoliseen käsittelyyn ja omaan pohdintaan sekä digimarkkinoinnin sanaston ja käsitteistön tuntemiseen.
Lotta Lilja
10 - 60
Liiketalouden koulutus
5 op
H-5
Opiskelija ymmärtää osittain digitalisaation vaikutukset liiketoimintaan ja markkinointiin, mutta aiheen kokonaisvaltaisessa hahmottamisessa on vielä puutteita. Digimarkkinoinnin sanasto, käsitteistö ja soveltaminen on osittain hallussa. Opiskelija osaa arvioida esittää erilaisia toteutustapoja ja ratkaisuja digimarkkinoinnin haasteisiin. Opiskelija osaa tuottaa raportteja ja vastauksia tehtävistään, mutta jäsentelyssä on parantamisen varaa. Hän on palauttanut kaikki tehtävät ajoissa.
Opiskelija ymmärtää hvyin digitalisaation vaikutukset liiketoimintaan ja markkinointiin. Hän osaa analysoida aihetta monipuolisesti ja kokonaisvaltaisesti. Digimarkkinoinnin sanasto, käsitteistö ja soveltaminen ovat hyvin hallussa. Opiskelija osaa arvioida kriittisesti ja perustellusti erilaisia toteutustapoja ja ratkaisuja ja niiden soveltuvuutta käytäntöön. Opiskelija osaa tuottaa jäsennellyn ja muotovaatimukset täyttävän raportin tehtävistään. Hän on palauttanut kaikki tehtävät ajoissa.
Opiskelija ymmärtää laajasti digitalisaation vaikutukset liiketoimintaan ja markkinointiin. Hän osaa analysoida aihetta monipuolisesti ja kokonaisvaltaisesti. Digimarkkinoinnin sanasto, käsitteistö ja soveltaminen on hallussa erinomaisesti. Opiskelija osaa arvioida kriittisesti ja perustellusti erilaisia toteutustapoja ja ratkaisuja ja niiden soveltuvuutta käytäntöön. Opiskelija osaa tuottaa jäsennellyn, kieliasullisesti erinomaisen ja muotovaatimukset täyttävän raportin tehtävistään. Hän on palauttanut kaikki tehtävät ajoissa.