•     Markkinoinnin projektityö, LTLNS20M LTP7048-3003 24.10.2022-31.12.2022  4 op  (LTLNS20, ...) +-
    Osaamistavoitteet
    Opiskelijaosaa tunnistaa organisaation markkinointiin liittyvät kehittämistarpeetpystyy tuottamaan selvityksiä ja ratkaisuvaihtoehtoja organisaation kehittämistarpeisiin ryhmässäpystyy ottamaan vastuun projektin hallintaan liittyvistä tehtäväalueista
    Sisältö
    SisältöKehittämisprojektin toteutus:kehittämishankkeen rajaus, projekti- ja/ tai tutkimussuunnitelman laadinta, tutkimusraportin ja projektin loppuraportin laadinta sekä ohjausryhmän ohjauksen hyödyntäminen.

    Opetusmenetelmät ja ohjaus

    Opintojaksolla toteutetaan työelämälähtöinen markkinointiprojekti ryhmätyönä. Opintojakson aikana syvennät markkinoinnin osaamistasi monipuolisesti. Tunnistat organisaation markkinointiin liittyvät kehittämistarpeet Tuotat selvityksiä ja ratkaisuvaihtoehtoja organisaation kehittämistarpeisiin ryhmässä Otat vastuun projektin hallintaan liittyvistä tehtäväalueista Tutustut ohjausryhmätyöskentelyyn. Sisältö: Kehittämisprojektin toteutus: kehittämishankkeen rajaus, projekti- ja/ tai tutkimussuunnitelman laadinta, tutkimusraportin ja projektin loppuraportin laadinta sekä ohjausryhmän ohjauksen hyödyntäminen

    Vastuuhenkilö

    Anu Karreinen

    Toteutustapa

    Lähiopetus

    Työelämäyhteydet

    Opintojaksolla tehdään työelämälähtöinen markkinoinnin kehittämisprojekti.

    Toimipiste

    Wärtsilä-kampus Karjalankatu 3 (WÄR)

    Opetuskieli

    Suomi

    Ajoitus

    24.10.2022 - 31.12.2022

    Opiskelijan ajankäyttö ja kuormitus

    4 opintopistettä vastaa 107 h opiskelijatyötä. Yhteensä 16 oppituntia luentoja, lisäksi ohjaukselle on varattu 32 h ja loppu on ryhmätyöskentelyä.

    Ilmoittautumisaika

    01.04.2022 - 30.04.2022

    Ryhmä
    • LTLNS20
    • TOP22_23
    Opettaja

    Lotta Lilja, Anu Karreinen

    Paikkoja

    20 - 50

    Koulutusohjelma

    Liiketalouden koulutus

    Arviointiasteikko

    H-5