Opiskelija: osaa tunnistaa organisaation markkinointiin liittyvät kehittämistarpeet pystyy tuottamaan selvityksiä ja ratkaisuvaihtoehtoja organisaation kehittämistarpeisiin ryhmässä pystyy ottamaan vastuun projektin hallintaan liittyvistä tehtäväalueista Sisältö: Kehittämisprojektin toteutus: kehittämishankkeen rajaus, projekti- ja/ tai tutkimussuunnitelman laadinta, tutkimusraportin ja projektin loppuraportin laadinta sekä ohjausryhmän ohjauksen hyödyntäminen.
Lotta Lilja
Annetaan opintojaksolla / Moodelssa
Etäopetus
Toimeksiannot tulevat lähiseudun yrityksistä.
Wärtsilä-kampus Karjalankatu 3 (WÄR)
Suomi
18.10.2021 - 18.12.2021
4 opintopistettä vastaa 107 h opiskelijatyötä. Yhteensä 16 oppituntia luentoja, lisäksi ohjaukselle on varattu 32 h ja loppu on ryhmätyöskentelyä.
01.04.2021 - 30.04.2021
Voit tehdä oman projektityön itsenäisesti Moodlen ohjeiden mukaan.
Opintojakson arvosana koostuu projektisuunnitelmasta, projektin aikaisesta toiminnasta (suunnitelman toteuttaminen, ohjausryhmätyöskentely), projektin valmiista raportista ja siihen liittyvästä materiaalista sekä itse- ja vertaisarvioinnista. Projektisuunnitelmassa arvioidaan suunnitelman tarkoituksenmukaisuutta ja realistisuutta. Projektityön aikasessa toiminnassa arvioidaan projektin suunnitelmallista toteutusta, kommunikaatiota ja työnjakoa. Raportissa arvioidaan sisältöä ja huolellista ja jäsenneltyä rakennetta ja kieliasua. Itse- ja vertaisarviossa huomimoidaan asenne, osallistumisaktiivisuus, ryhmätyöskentely, yhteisen aikataulun noudattaminen, vastuun kantaminen omasta sekä ryhmätyöstä.
Lotta Lilja
20 - 40
Liiketalouden koulutus
4 op
3 op
H-5
Opiskelijan laatimassa projektisuunnitelmassa ja aikataulussa on puutteita. Ryhmässä työsktelemisessä on haasteita. . Opiskelija tuottaa ratkaisuja käsillä olevaan ongelmaan ja soveltaa valituissa toimenpiteissä markkinoinnin tietopohjaansa. Ehdotetut toteutustavat ja ratkaisut ovat tavanomaisia ja/tai eivät sovellu käytäntöön. Raportinnissa on puutteita. Opiskelija arvioi omaa ja ryhmän tuottamaa materiaalia sekä työskentelyä, mutta perustelut ontuvat. Hän on palauttanut kaikki tehtävät ajoissa.
Opiskelija osaa laatia projektisuunnitelman aikatauluineen ja toteuttaa projektin suunnitelman mukaan. Hän osaa toimia ryhmässä edistäen yhteistä tavoitetta ja hyödyntää ohjausryhmää. Opiskelija osaa tuottaa hyviä ratkaisuja käsillä olevaan ongelmaan ja yhdistelee aikaisempaa osaamistaan uudessa tilanteessa. Hän soveltaa valituissa toimenpiteissä markkinoinnin tietopohjaansa. Hän osaa arvioida kriittisesti ja perustellusti erilaisia toteutustapoja ja ratkaisuja ja niiden soveltuvuutta käytäntöön. Opiskelija osaa tuottaa jäsennellyn ja muotovaatimukset täyttävän raportin projektistaan. Hän osaa arvioida omaa ja ryhmän tuottamaa materiaalia sekä työskentelyä kriittisesti sekä perustellusti. Hän on palauttanut kaikki tehtävät ajoissa.
Opiskelija osaa asettaa projektille realistiset tavoitteet sekä suunnitella ja toteuttaa projektin hallitusti alusta loppuun. Hän osaa laatia projektisuunnitelman aikatauluineen ja toteuttaa projektin suunnitelman mukaan. Hän osaa toimia ryhmässä edistäen yhteistä tavoitetta ja hyödyntää ohjausryhmää. Opiskelija osaa tuottaa laadukkaita ratkaisuja käsillä olevaan ongelmaan ja yhdistellä aikaisempaa osaamistaan uudessa tilanteessa. Hän soveltaa valituissa toimenpiteissä kokonaisvaltaisesti markkinoinnin tietopohjaansa asiakkaan (toimeksiantajan) hyväksi. Hän osaa arvioida kriittisesti ja perustellusti erilaisia toteutustapoja ja ratkaisuja ja niiden soveltuvuutta käytäntöön. Opiskelija osaa tuottaa jäsennellyn, kieliasullisesti erinomaisen ja muotovaatimukset täyttävän raportin projektistaan. Hän osaa arvioida omaa ja ryhmän tuottamaa materiaalia sekä työskentelyä kriittisesti sekä perustellusti. Hän on palauttanut kaikki tehtävät ajoissa.