Siirry suoraan sisältöön

Markkinoinnin projektityö (4 op)

Toteutuksen tunnus: LTP7048-3001

Toteutuksen perustiedot


Ilmoittautumisaika

01.04.2020 - 30.04.2020

Ajoitus

19.10.2020 - 31.12.2020

Opintopistemäärä

4 op

Virtuaaliosuus

3 op

TKI-osuus

4 op

Toteutustapa

25 % Lähiopetus, 75 % Etäopetus

Yksikkö

Tradenomikoulutus / Liiketalous (LL)

Toimipiste

Wärtsilä-kampus Karjalankatu 3 (WÄR)

Opetuskielet

  • Suomi

Paikat

20 - 40

Koulutus

  • Liiketalouden koulutus

Opettaja

  • Ulla Kärnä
  • Lotta Lilja

Vastuuopettaja

Ulla Kärnä

Ryhmät

  • LTLNS18
    Tradenomi (AMK), liiketalous, päivä, syksy, 2018
  • TOP20_21
    Täydentävän osaamisen opintojen ryhmä lv 2020-2021

Tavoitteet

Opiskelijaosaa tunnistaa organisaation markkinointiin liittyvät kehittämistarpeetpystyy tuottamaan selvityksiä ja ratkaisuvaihtoehtoja organisaation kehittämistarpeisiin ryhmässäpystyy ottamaan vastuun projektin hallintaan liittyvistä tehtäväalueista

Sisältö

SisältöKehittämisprojektin toteutus:kehittämishankkeen rajaus, projekti- ja/ tai tutkimussuunnitelman laadinta, tutkimusraportin ja projektin loppuraportin laadinta sekä ohjausryhmän ohjauksen hyödyntäminen.

Aika ja paikka

Pe 23.10. klo 09.30 - 11.45 Tavoite, suoritustavat, toimeksiannot, ryhmäjaot, aloitustehtävä
Ke 28.10. klo 09.00 - 11.15 Projektin läpivienti: Projektisuunnitelma, aikataulu ja sen seuranta, raportointi, ohjausryhmätyöskentely
Pe 06.11. klo 09.45 - 12.00 Suunnitelmien esittely / ohjausryhmän kokoukset
Pe 13.11. klo 10.00 - 12.15 Ohjaus
Pe 20.11. klo 10.00 - 12.15 Ohjaus
Pe 27.11. klo 08.15 - 10.30 Ohjaus
Pe 04.12. klo 08.15 - 10.30 Valmiiden projektien esittelyt
Ke 09.12. klo 08.30 - 10.45 Valmiiden projektien esittelyt

Itsenäistä työskentelyaikaa:
23.10.2020 12.30 - 14.45
30.10.2020 09.00 - 11.15
06.11.2020 12.45 - 15.15
13.11.2020 13.00 - 15.15
20.11.2020 13.00 - 15.15
27.11.2020 11.15 - 13.30
04.12.2020 11.15 - 13.45
11.12.2020 12.00 - 14.30

Oppimateriaalit

Annetaan opintojaksolla / Moodelssa

Opetusmenetelmät

Opiskelija:
osaa tunnistaa organisaation markkinointiin liittyvät kehittämistarpeet
pystyy tuottamaan selvityksiä ja ratkaisuvaihtoehtoja organisaation kehittämistarpeisiin ryhmässä
pystyy ottamaan vastuun projektin hallintaan liittyvistä tehtäväalueista
Sisältö:
Kehittämisprojektin toteutus: kehittämishankkeen rajaus, projekti- ja/ tai tutkimussuunnitelman laadinta, tutkimusraportin ja projektin loppuraportin laadinta sekä ohjausryhmän ohjauksen hyödyntäminen.

Harjoittelu- ja työelämäyhteistyö

Toimeksiannot tulevat lähiseudun yrityksistä.

Toteutuksen valinnaiset suoritustavat

Voit tehdä oman projektityön itsenäisesti Moodlen ohjeiden mukaan.

Opiskelijan ajankäyttö ja kuormitus

107 h/opiskelija, ryhmätyö.

Arviointiasteikko

H-5

Arviointimenetelmät ja arvioinnin perusteet

Ilmoitetaan opintojaksolla.