•     Markkinointitutkimus LTP7046-3002 25.08.2021-17.10.2021  5 op  (TOP21_22, ...) +-
    Osaamistavoitteet
    Opiskelijat ymmärtävät markkinointitutkimuksen merkityksen uuden liikeidean, tuotteen tai palvelun lanseerauksessa sekä olemassa olevien markkinoiden, tuotteiden, palveluiden ja asiakkuuksien tutkimisessa. Opiskelijat osaavat suunnitella ja suorittaa markkinointitutkimuksen annetun lähtötilanteen pohjalta sekä analysoida ja tehdä johtopäätöksiä saatujen tutkimustulosten perusteella. Opiskelijat osaavat ostaa ja tulkita valmiita markkinointitutkimuksia silloin kun tutkimuksen tekeminen omin voimin ei ole perusteltua.
    Sisältö
    Markkinointitutkimus yrityksen ja liikkeenjohdon työkaluna, tutkimuksen tekemisen perusteet, määrälliset ja laadulliset markkinointitutkimusmenetelmät, tutkimusaineiston hankkiminen, aineiston esittäminen, aineiston analysointi ja johtopäätösten teko.

    Opetusmenetelmät ja ohjaus

    Luennot, harjoitukset ja tentit.

    Vastuuhenkilö

    Kim Wrange

    Oppimateriaali ja suositeltava kirjallisuus

    Ilmoitetaan opintojakson alussa.

    Toteutustapa

    Etäopetus

    Toimipiste

    Wärtsilä-kampus Karjalankatu 3 (WÄR)

    Opetuskieli

    Suomi

    Ajoitus

    25.08.2021 - 17.10.2021

    Opiskelijan ajankäyttö ja kuormitus

    5 op = 133h. Luennot, harjoitukset ja tentit.

    Ilmoittautumisaika

    01.04.2021 - 30.04.2021

    Aikataulu

    Erillisen toteutussuunnitelman mukaan, joka jaetaan opintojakson alussa.

    Ryhmä
    • TOP21_22
    • LTLNS19M
    • LTLAS19
    Arviointikriteerit

    Karelian yleiset arviointikriteerit käytössä.

    Opettaja

    Kim Wrange

    Paikkoja

    20 - 40

    Koulutusohjelma

    Liiketalouden koulutus

    T&K-osuus

    3 op

    Virtuaaliosuus

    2 op

    Arviointiasteikko

    H-5

    Arviointikriteerit
    Arviointikriteeri - arvosana 5

    Opiskelija on osoittanut kiitettävää aktiivisuutta ja suorittanut kaikki vaadittavat osasuoritukset sekä tenttien keskiarvo ylittää kiitettävän rajan.