Siirry suoraan sisältöön

Lanseerausmarkkinointi (5 op)

Toteutuksen tunnus: LTP7045-3002

Toteutuksen perustiedot


Ilmoittautumisaika

01.04.2021 - 30.04.2021

Ajoitus

30.08.2021 - 17.10.2021

Opintopistemäärä

5 op

Virtuaaliosuus

2 op

TKI-osuus

3 op

Toteutustapa

60 % Lähiopetus, 40 % Etäopetus

Yksikkö

Tradenomikoulutus / Liiketalous (LL)

Toimipiste

Wärtsilä-kampus Karjalankatu 3 (WÄR)

Opetuskielet

  • Suomi

Paikat

20 - 60

Koulutus

  • Liiketalouden koulutus

Opettaja

  • Anu Karreinen
  • Ulla Kärnä

Vastuuopettaja

Ulla Kärnä

Ryhmät

  • TOP21_22
    Täydentävän osaamisen opintojen ryhmä lv 2021-2022
  • LTLNS19M
    Tradenomi (AMK), liiketalous, päivä, syksy, 2019, markkinointi
  • LTLAS19
    Tradenomi (AMK), liiketalous, monimuoto, syksy, 2019

Tavoitteet

Opiskelija osaa lanseerata uuden tuote- ja palvelukonseptin sekä liikeidean markkinoille.

Sisältö

Innovoinnin tekniikat, lanseeraus markkinointiprosessissa, uuden tuotteen, palvelun tai liikeidean lanseeraus, lanseerausprosessin vaiheet.

Aika ja paikka

Lähiopetusta; luennot ja harjoitukset

Opetusmenetelmät

Lanseerausmarkkinointi ja Markkinointiviestintä-opintojaksot ovat tiiviisti sidoksissa toisiinsa. Lanseerausmarkkinoinnin oppimistehtävä sisältää markkinointiviestintäsuunnitelman, joka on Markkinointiviestintä-opintojakson oppimistehtävä. Suositellaan, että opiskelja valitsee molemmat opintojaksot yhtäaikaa. Tämä ei ole kuitenkaan pakollista.

Opiskelijan ajankäyttö ja kuormitus

yhteensä 133 h

Arviointiasteikko

H-5