Lanseerausmarkkinointi (5 op)
Toteutuksen tunnus: LTP7045-3002
Toteutuksen perustiedot
Ilmoittautumisaika
01.04.2021 - 30.04.2021
Ajoitus
30.08.2021 - 17.10.2021
Opintopistemäärä
5 op
Virtuaaliosuus
2 op
TKI-osuus
3 op
Toteutustapa
60 % Lähiopetus, 40 % Etäopetus
Yksikkö
Tradenomikoulutus / Liiketalous (LL)
Toimipiste
Wärtsilä-kampus Karjalankatu 3 (WÄR)
Opetuskielet
- Suomi
Paikat
20 - 60
Koulutus
- Liiketalouden koulutus
Opettaja
- Anu Karreinen
- Ulla Kärnä
Vastuuopettaja
Ulla Kärnä
Ryhmät
-
TOP21_22Täydentävän osaamisen opintojen ryhmä lv 2021-2022
-
LTLNS19MTradenomi (AMK), liiketalous, päivä, syksy, 2019, markkinointi
-
LTLAS19Tradenomi (AMK), liiketalous, monimuoto, syksy, 2019
Tavoitteet
Opiskelija osaa lanseerata uuden tuote- ja palvelukonseptin sekä liikeidean markkinoille.
Sisältö
Innovoinnin tekniikat, lanseeraus markkinointiprosessissa, uuden tuotteen, palvelun tai liikeidean lanseeraus, lanseerausprosessin vaiheet.
Aika ja paikka
Lähiopetusta; luennot ja harjoitukset
Opetusmenetelmät
Lanseerausmarkkinointi ja Markkinointiviestintä-opintojaksot ovat tiiviisti sidoksissa toisiinsa. Lanseerausmarkkinoinnin oppimistehtävä sisältää markkinointiviestintäsuunnitelman, joka on Markkinointiviestintä-opintojakson oppimistehtävä. Suositellaan, että opiskelja valitsee molemmat opintojaksot yhtäaikaa. Tämä ei ole kuitenkaan pakollista.
Opiskelijan ajankäyttö ja kuormitus
yhteensä 133 h
Arviointiasteikko
H-5