Tavoitteet: Opiskeliija ymmärtää sisäisen ja ulkoisen viestinnän merkityksen liiketoiminnassa eri kanavissa ja osaa suunnitella ja toteuttaa sisäistä ja ulkoista viestintää. Hän osaa tuottaa markkinointimateriaalia ja tuntee graafisen ohjeistuksen merkityksen. Lisäksi hän osaa suunnitella markkinointiviestintäkampanjan. Opiskelijat laativat ryhmässä markkinointiviestintäsuunnitelman. Keskeiset käsitteet: Markkinointikampanjan suunnittelu Sisältömarkkinointi Sisäinen ja ulkoinen viestintä Markkinointikirjeen laatiminen, markkinoivat tekstilajit Asiakastilaisuuden suunnittelu ja järjestäminen Mediatiedote ja kutsu Graafinen ja visuaalinen viestintä Markkinointiviestintäsuunnitelma on vahvasti kytköksissä lanseeraussuunnitelmaan (Lanseerausmarkkinointi-opintojakso).
Ulla Kärnä
Lähiopetus
Opintojaksolla tehdään työelämäyhteistyötä.
Wärtsilä-kampus Karjalankatu 3 (WÄR)
Suomi
29.08.2022 - 23.10.2022
Yhteensä 133 h
01.04.2022 - 30.04.2022
Arvioinnin perusteet esitellään tarkemmin opintojaksolla.
Ulla Kärnä, Martha Balerina, Lotta Lilja
20 - 50
Opintojaksolla tehdään kiinteää yhteistyötä Lanseerausmarkkinointi-opintojakson kanssa.
Liiketalouden koulutus
5 op
H-5