•     Asiakkuudenhallinta LTP7043-3002 14.03.2022-29.05.2022  5 op  (TOP21_22, ...) +-
    Osaamistavoitteet
    Opiskelija ymmärtää asiakkuuksien ja asiakaslähtöisyyden merkityksen organisaatiolle. Hän hallitsee asiakastyytyväisyyteen ja -kokemukseen pohjautuvan johtamisen periaatteet. Opiskelija tuntee asiakkuusajattelun peruskäsitteet ja saa valmiuksia luoda ja ylläpitää yrityksen asiakassuhteita.
    Sisältö
    Asiakastyytyväisyyden ja -kokemusten johtaminen, Asiakkuuden elinkaari, asiakkuuden talous, asiakkuusstrategiat, CRM

    Opetusmenetelmät ja ohjaus

    Tavoitteet: Opiskelija ymmärtää ja hallitsee asiakastyytyväisyyteen pohjautuvan johtamisen periaatteet. Opiskelija tuntee asiakkuusajattelun peruskäsitteet ja saa valmiuksia luoda ja ylläpitää yrityksen asiakassuhteita. Keskeiset käsitteet: Asiakastyytyväisyyden kuunteleminen, asiakastyytyväisyysjohtaminen, asiakkuusajattelun viitekehys, asiakkuuden elinkaari, asiakkuuden talous, asiakkuusstrategiat ja asiakkuusohjelmat. Opiskelijat laativat tiimissä asiakkuuksien kehittämisen projektityön toimeksiantajayritykselle.

    Vastuuhenkilö

    Ulla Kärnä

    Oppimateriaali ja suositeltava kirjallisuus

    Ilmoitetaan opintojakson alkaessa

    Toteutustapa

    Etäopetus

    Toimipiste

    Wärtsilä-kampus Karjalankatu 3 (WÄR)

    Tenttien ajankohdat ja uusintamahdollisuudet

    Opintojaksolla ei ole tenttiä. Opintojaksolla laaditaan tiimissä projektityö toimeksiantajayritykselle.

    Opetuskieli

    Suomi

    Ajoitus

    14.03.2022 - 29.05.2022

    Opiskelijan ajankäyttö ja kuormitus

    133 h/opiskelija

    Ilmoittautumisaika

    01.10.2021 - 31.10.2021

    Ryhmä
    • TOP21_22
    • LTLNS20M
    • LTLAS20
    Arviointikriteerit

    Tarkemmat arviointikriteerit esitellään opintojaksolla.

    Opettaja

    Ulla Kärnä

    Paikkoja

    20 - 40

    Koulutusohjelma

    Liiketalouden koulutus

    T&K-osuus

    3 op

    Virtuaaliosuus

    1 op

    Arviointiasteikko

    H-5