Tavoitteet: Opiskelija ymmärtää ja hallitsee asiakastyytyväisyyteen pohjautuvan johtamisen periaatteet. Opiskelija tuntee asiakkuusajattelun peruskäsitteet ja saa valmiuksia luoda ja ylläpitää yrityksen asiakassuhteita. Keskeiset käsitteet: Asiakastyytyväisyyden kuunteleminen, asiakastyytyväisyysjohtaminen, asiakkuusajattelun viitekehys, asiakkuuden elinkaari, asiakkuuden talous, asiakkuusstrategiat ja asiakkuusohjelmat. Opiskelijat laativat tiimissä asiakkuuksien kehittämisen projektityön toimeksiantajayritykselle.
Ulla Kärnä
Ilmoitetaan opintojakson alkaessa
Etäopetus
Wärtsilä-kampus Karjalankatu 3 (WÄR)
Opintojaksolla ei ole tenttiä. Opintojaksolla laaditaan tiimissä projektityö toimeksiantajayritykselle.
Suomi
14.03.2022 - 29.05.2022
133 h/opiskelija
01.10.2021 - 31.10.2021
Tarkemmat arviointikriteerit esitellään opintojaksolla.
Ulla Kärnä
20 - 40
Liiketalouden koulutus
3 op
1 op
H-5