•     Markkinoinnilla menestykseen LTP7037-3004 06.02.2023-31.05.2023  5 op  (KAKK23, ...) +-
    Osaamistavoitteet
    Opiskelija ymmärtää markkinoinnin merkityksen yrityksen menestystekijänä. Hän tietää perusasiat markkinointikonseptista, henkilökohtaisesta myyntityöstä ja asiakaskokemuksesta. Hän osaa soveltaa erityisesti pienyrityksen näkökulmasta keskeisimpiä markkinoinnin oppeja.
    Sisältö
    Markkinoinnin merkitys yrityksen menestystekijänä, markkinointikonsepti, asiakastarpeiden selvittäminen ja henkilökohtainen myyntityö, asiakaslähtöinen toiminta ja sen vaikutukset yrityksen asiakkuuksien syntymiseen, ylläpitämiseen ja kehittämiseen.

    Opetusmenetelmät ja ohjaus

    Opiskelija laatii yksin tai pienessä ryhmässä valitsemalleen yritykselle markkinoinnin kehittämistyön ohjeistuksen mukaan.

    Vastuuhenkilö

    Ulla Kärnä

    Oppimateriaali ja suositeltava kirjallisuus

    Bergström Seija & Leppänen Arja 2011,tai uudempi: Yrityksen asiakasmarkkinointi, Edita Helsinki. Täydentävänä lukemisena: Storbacka Kaj & Lehtinen Jarmo R. 1999: Asiakkuuden ehdoilla vai asiakkaiden armoilla, WSOY Porvoo. Muu materiaali Moodle-oppimisympäristössä.

    Toteutustapa

    Etäopetus

    Toimipiste

    Wärtsilä-kampus Karjalankatu 3 (WÄR)

    Opetuskieli

    Suomi

    Ajoitus

    06.02.2023 - 31.05.2023

    Ilmoittautumisaika

    01.10.2022 - 22.01.2023

    Ryhmä
    • KAKK23
    • TOP22_23
    Pienryhmät
    • Pienryhmä (schedulingGroup) 1 (: 10. : 10.)
    • Pienryhmä (schedulingGroup) 2 (: 10. : 0.)
    Opettaja

    Ulla Kärnä

    Paikkoja

    20 - 50

    Koulutusohjelma

    Liiketalouden koulutus

    Virtuaaliosuus

    5 op

    Arviointiasteikko

    H-5