Virtuaalitoteutus. Opiskelija tekee itsenäisesti oppimistehtäviä ja laatii valitsemalleen yritykselle markkinoinnin kehittämistyön annetun ohjeistuksen mukaan.
Ulla Kärnä
Bergström Seija & Leppänen Arja 2011,tai uudempi: Yrityksen asiakasmarkkinointi, Edita Helsinki. Täydentävänä lukemisena: Storbacka Kaj & Lehtinen Jarmo R. 1999: Asiakkuuden ehdoilla vai asiakkaiden armoilla, WSOY Porvoo. Muu materiaali Moodle-oppimisympäristössä.
Etäopetus
Wärtsilä-kampus Karjalankatu 3 (WÄR)
opintojaksolla ei ole tenttiä
Suomi
10.01.2022 - 29.05.2022
Opintojakson ohjeistukseen tutustuminen ja oppimistehtävät 50 h, itsenäinen työskentely 41 h, oppimateriaaleihin tutustuminen 42 h, yhteensä 133h
01.10.2021 - 02.01.2022
opiskelija voi rytmittää opiskelunsa itsenäisesti noudattaen kuitenkin oppimistehtävien palautusajankohtaa
Oppimistehtävät, itsenäinen työskentely ohjeistuksen mukaan
Arviointikriteerit esitellään opintojaksolla
Ulla Kärnä
20 - 40
Liiketalouden koulutus
3 op
5 op
H-5