Siirry suoraan sisältöön

Palvelujen markkinointi (3 op)

Toteutuksen tunnus: LTL6042-LTB21L1

Toteutuksen perustiedot


Ilmoittautumisaika

01.10.2020 - 31.10.2020

Ajoitus

07.01.2021 - 14.03.2021

Opintopistemäärä

3 op

Virtuaaliosuus

2 op

TKI-osuus

3 op

Toteutustapa

34 % Lähiopetus, 66 % Etäopetus

Yksikkö

Tradenomikoulutus / Liiketalous (LL)

Toimipiste

Wärtsilä-kampus Karjalankatu 3 (WÄR)

Opetuskielet

  • Suomi

Paikat

20 - 90

Koulutus

  • Liiketalouden koulutus

Opettaja

  • Olli Hatakka

Vastuuopettaja

Olli Hatakka

Ryhmät

  • LTLNS19
    Tradenomi (AMK), liiketalous, päivä, syksy, 2019

Tavoitteet

Opintojakso antaa valmiuksia kokonaisvaltaisen palvelujen markkinoinnin ymmärtämiseen, suunnitteluun ja toteutukseen. Opintojaksolla tarkastellaan palvelujen markkinointia asiakkaan, prosessin- ja henkilöstön näkökulmista. Lisäksi opintojaksolla tarkastellaan palvelujen ja asiakassuhteen laatua ja palvelun laadun johtamista.

Sisältö

Palvelujen erityispiirteet. Palvelujen tuotteistaminen ja palvelut organisaation keskeisenä strategisena tekijänä. Palvelujen markkinointi eri näkökulmista. Palvelujen laatu ja laadun johtaminen.

Arviointiasteikko

H-5