Opiskelija tuntee markkinoinnin suunnittelun eri vaiheet. Opiskelija osaa laatia palvelun, tuotteen tai tapahtuman markkinointisuunnitelman. Opiskelija ymmärtää ja osaa hyödyntää seuraavia: - Markkinoinnin suunnittelun asema yrityksen suunnitteluprosessissa. - Markkinoinnin suunnitteluprosessin keskeiset periaatteet. - Markkinointisuunnitelman laatiminen ja siihen liittyvät keskeiset periaatteet. - Markkinoinnin peruskilpailukeinojen ja markkinoinnin suunnittelun välinen yhteys. Luennot (erillinen ohjelma lähipäivistä) ja omaehtoinen pienryhmätyöskentely. Ei tenttiä.
Olli Hatakka
Luennot, harjoitukset (jaettava oppimateriaali), sekä mahdollinen muu sähköinen materiaali ja kirjallisuus.
Etäopetus
Sisältää työelämäyhteistyötä (markkinointisuunnitelman laadinta toimivalle yritykselle / tms. organisaatiolle).
Wärtsilä-kampus Karjalankatu 3 (WÄR)
Opintojaksosta ei järjestetä tenttiä, mutta opintojakson aikana toteutetaan ja esitetään laaja markkinointisuunnitelma (pienryhmätyönä). Markkinointisuunnitelma arvioidaan asteikolla 0-5
Suomi
Voi sisältää KV-yhteyksiä.
29.08.2022 - 31.12.2022
Opiskelijalta edellytetään osallistumista luennoille ja muuhun lähiopetukseen, sekä erityisesti monimuotototeutuksessa omaehtoiseen markkinointisuunnitelman suunnitteluun, laadintaan ja esittämiseen. Ajankäyttö ja kuormitus kohtuullisia.
01.04.2022 - 30.04.2022
Opintojakson alkupäässä lähinnä luentoja, loppupäässä luentoja ja aktiivista omaehtoista työskentelyä ja päätteeksi toteutetun markkinointisuunnitelman esittely muille osallistujille
AHOT-menettely (sovitaan tapauskohtaisesti vastuuopettajan kanssa).
Markkinointisuunnitelman raportin ja esityksen arviointi (pienryhmä). Oppimispäiväkirjan arviointi (henkilökohtainen), sekä lisäksi muu aktiivisuus ja osallistuminen opintojaksolle.
Olli Hatakka
20 - 50
Liiketalouden koulutus
2 op
3 op
H-5
Katso Karelia-ammattikorkeakoulun arviointikriteerit.
Katso Karelia-ammattikorkeakoulun arviointikriteerit.
Katso Karelia-ammattikorkeakoulun arviointikriteerit.