Siirry suoraan sisältöön

Markkinoinnin perusteet (5 op)

Toteutuksen tunnus: LTL6009-3004

Toteutuksen perustiedot


Ilmoittautumisaika

01.04.2021 - 30.09.2021

Ajoitus

25.08.2021 - 18.12.2021

Opintopistemäärä

5 op

Virtuaaliosuus

5 op

TKI-osuus

3 op

Toteutustapa

Etäopetus

Yksikkö

Tradenomikoulutus / Liiketalous (LL)

Toimipiste

Wärtsilä-kampus Karjalankatu 3 (WÄR)

Opetuskielet

  • Suomi

Paikat

20 - 45

Koulutus

  • Liiketalouden koulutus

Opettaja

  • Ulla Kärnä

Vastuuopettaja

Ulla Kärnä

Ryhmät

  • LLAS21
    Tradenomi (AMK), liiketalous, monimuoto, syksy, 2021

Tavoitteet

Opiskelija ymmärtää asiakaslähtöisen ja kokonaisvaltaisen markkinoinnin merkityksen liiketoiminnassa. Hän hallitsee markkinoinnin peruskäsitteet ja osaa hyödyntää niitä. Hän ymmärtää kuluttajakäyttäytymisen ja segmentoinnin merkityksen liiketoiminnan suunnittelussa ja toteutuksessa.

Sisältö

Markkinoinnin ajattelutavat 4P, 4C ja 7P. Kuluttajakäyttäytymisen käsitteistö. Segmentointi. Asiakassuhdemarkkinointi.

Aika ja paikka

opintojakso kestää S1- ja S2-jaksojen ajan

Oppimateriaalit

Bergström & Leppänen. 2011 tai uudempi. Yrityksen asiakasmarkkinointi. Edita.Luennot ja luentomateriaalit Moodlessa sekä muu opettajan osoittama materiaali

Opetusmenetelmät

Opintojakson suorituksiin kuuluu tentti ja ryhmässä suoritettava oppimistehtävä. Tämä oppimistehtävä on yhteinen Liiketoiminta ja yrittäjyys-opintojakson kanssa.

Tenttien ajankohdat ja uusintamahdollisuudet

Ilmoitetaan opintojakson alussa.

Toteutuksen valinnaiset suoritustavat

Ryhmätyönä laadittava LTS ja tentti

Opiskelijan ajankäyttö ja kuormitus

Yhteensä noin 133 h opiskelijan työtä.

Lisätietoja opiskelijoille

Opintojaksolla pidetään tentti. Tentistä järjestetään kaksi uusintatenttiä.

Arviointiasteikko

H-5

Arviointimenetelmät ja arvioinnin perusteet

Tarkemmat arviointikriteerit ovat opintojakson Moodle-oppimisympäristössä.