•     Markkinoinnin perusteet LTL6009-3004 25.08.2021-18.12.2021  5 op  (LLAS21) +-
    Osaamistavoitteet
    Opiskelija ymmärtää asiakaslähtöisen ja kokonaisvaltaisen markkinoinnin merkityksen liiketoiminnassa. Hän hallitsee markkinoinnin peruskäsitteet ja osaa hyödyntää niitä. Hän ymmärtää kuluttajakäyttäytymisen ja segmentoinnin merkityksen liiketoiminnan suunnittelussa ja toteutuksessa.
    Sisältö
    Markkinoinnin ajattelutavat 4P, 4C ja 7P. Kuluttajakäyttäytymisen käsitteistö. Segmentointi. Asiakassuhdemarkkinointi.

    Opetusmenetelmät ja ohjaus

    Opintojakson suorituksiin kuuluu tentti ja ryhmässä suoritettava oppimistehtävä. Tämä oppimistehtävä on yhteinen Liiketoiminta ja yrittäjyys-opintojakson kanssa.

    Vastuuhenkilö

    Ulla Kärnä

    Oppimateriaali ja suositeltava kirjallisuus

    Bergström & Leppänen. 2011 tai uudempi. Yrityksen asiakasmarkkinointi. Edita.Luennot ja luentomateriaalit Moodlessa sekä muu opettajan osoittama materiaali

    Toteutustapa

    Etäopetus

    Toimipiste

    Wärtsilä-kampus Karjalankatu 3 (WÄR)

    Tenttien ajankohdat ja uusintamahdollisuudet

    Ilmoitetaan opintojakson alussa.

    Opetuskieli

    Suomi

    Ajoitus

    25.08.2021 - 18.12.2021

    Opiskelijan ajankäyttö ja kuormitus

    Yhteensä noin 133 h opiskelijan työtä.

    Ilmoittautumisaika

    01.04.2021 - 30.09.2021

    Ryhmä
    • LLAS21
    Toteutuksen valinnaiset oppimistavat

    Ryhmätyönä laadittava LTS ja tentti

    Arviointikriteerit

    Tarkemmat arviointikriteerit ovat opintojakson Moodle-oppimisympäristössä.

    Opettaja

    Ulla Kärnä

    Paikkoja

    20 - 45

    Lisätietoja opiskelijalle

    Opintojaksolla pidetään tentti. Tentistä järjestetään kaksi uusintatenttiä.

    Koulutusohjelma

    Liiketalouden koulutus

    T&K-osuus

    3 op

    Virtuaaliosuus

    5 op

    Arviointiasteikko

    H-5