•     Markkinoinnin perusteet LTL6009-3003 30.08.2021-18.12.2021  5 op  (LLNS21) +-
    Osaamistavoitteet
    Opiskelija ymmärtää asiakaslähtöisen ja kokonaisvaltaisen markkinoinnin merkityksen liiketoiminnassa. Hän hallitsee markkinoinnin peruskäsitteet ja osaa hyödyntää niitä. Hän ymmärtää kuluttajakäyttäytymisen ja segmentoinnin merkityksen liiketoiminnan suunnittelussa ja toteutuksessa.
    Sisältö
    Markkinoinnin ajattelutavat 4P, 4C ja 7P. Kuluttajakäyttäytymisen käsitteistö. Segmentointi. Asiakassuhdemarkkinointi.

    Opetusmenetelmät ja ohjaus

    Opintojakson suorituksiin kuuluu tentti ja tiimissä laadittava liiketoimintasuunnitelma. Tämä oppimistehtävä on yhteinen Liiketoiminta ja yrittäjyys-opintojakson kanssa. Opintojaksolla tehdään yhteistyötä UEF:n ja Riverian kanssa.

    Vastuuhenkilö

    Ulla Kärnä

    Oppimateriaali ja suositeltava kirjallisuus

    Bergström & Leppänen. 2011 tai uudempi. Yrityksen asiakasmarkkinointi. Edita.Luennot ja luentomateriaali, sekä dialogien anti

    Toteutustapa

    Etäopetus

    Toimipiste

    Wärtsilä-kampus Karjalankatu 3 (WÄR)

    Tenttien ajankohdat ja uusintamahdollisuudet

    Tentti pidetään opintojakson loppupuolella ja tarkka aikataulu ilmoitetaan opintojaksolla.

    Opetuskieli

    Suomi

    Ajoitus

    30.08.2021 - 18.12.2021

    Opiskelijan ajankäyttö ja kuormitus

    Yhteensä noin 133 h opiskelijan työtä, joka sisältää luennot, dialogit, tiimityöskentelyn, kirjallisuuteen perehtymisen, tentin ja palautteen annon.

    Ilmoittautumisaika

    01.04.2021 - 30.09.2021

    Ryhmä
    • LLNS21
    Toteutuksen valinnaiset oppimistavat

    Aktiivinen osallistuminen virikeluennoille sekä tiimityöskenteltyyn ja dialogeihin. Lisäksi opintojakson suorituksiin kuuluu tentti.

    Arviointikriteerit

    Tarkemmat arviointikriteerit ovat opintojakson Moodle-oppimisympäristössä.

    Opettaja

    Ulla Kärnä

    Paikkoja

    20 - 90

    Lisätietoja opiskelijalle

    Opintojaksolla pidetään tentti jakson loppuvaiheessa. Tentistä järjestetään kaksi uusintatenttiä.

    Koulutusohjelma

    Liiketalouden koulutus

    T&K-osuus

    2 op

    Virtuaaliosuus

    1 op

    Arviointiasteikko

    H-5