•     Facebook- ja GoogleAds-mainonnan perusteet yrityksille LP10001-3002 15.03.2022-31.05.2022  3 op  (AVO21_22) +-
    Opetusmenetelmät ja ohjaus

    Opi tuntemaan Googlen ja Facebookin mahdollisuudet markkinoinnin näkökulmasta. Kurssin aikana opit asettamaan tavoitteet digimarkkinointikampanjalle, toteuttamaan kampanjan tavoitteiden mukaisesti ja seuraamaan sen tuloksia. Opintojakso on suunnattu yrittäjille tai yritysten tai järjestön markkinoinnista vastaaville, joilla on vain vähän tai ei lainkaan digimarkkinoinnin kokemusta. Edellytys on, että osallistujalla on pääsy / ylläpito-oikeudet yrityksen / järjestön somekanaviin ja Google-tilille. Luentojen aiheet: Markkinoinnin suunnittelu Kampanjasuunnitelma Mainoskampanjoiden toteutus. Kampanjoiden seuranta - Mittarit ja analytiikka Mitä seuraavaksi?

    Vastuuhenkilö

    Lotta Lilja

    Toteutustapa

    Etäopetus

    Toimipiste

    Wärtsilä-kampus Karjalankatu 3 (WÄR)

    Opetuskieli

    Suomi

    Ajoitus

    15.03.2022 - 31.05.2022

    Opiskelijan ajankäyttö ja kuormitus

    3 op vastaa noin 81 tuntia opiskelijan työtä. Luentojen välissä opiskelija työstää markkinointisuunnitelmaa ja -kampanjaa omassa yrityksessään / edustamassaan järjestössä.

    Ilmoittautumisaika

    01.10.2021 - 31.10.2021

    Ryhmä
    • AVO21_22
    Arviointikriteerit

    Opintojakso on hyväksytty, jos opiskelija suorittaa annetut tehtävät määräajan puitteissa

    Opettaja

    Lotta Lilja

    Paikkoja

    10 - 25

    Koulutusohjelma

    Liiketalouden koulutus

    Virtuaaliosuus

    3 op

    Arviointiasteikko

    Hyväksytty/Hylätty