Siirry suoraan sisältöön

Facebook- ja GoogleAds-mainonnan perusteet yrityksille (3 op)

Toteutuksen tunnus: LP10001-3001

Toteutuksen perustiedot


Ilmoittautumisaika

01.04.2021 - 30.04.2021

Ajoitus

04.10.2021 - 18.12.2021

Opintopistemäärä

3 op

Virtuaaliosuus

3 op

Toteutustapa

Etäopetus

Yksikkö

Tradenomikoulutus / Liiketalous (LL)

Toimipiste

Wärtsilä-kampus Karjalankatu 3 (WÄR)

Opetuskielet

  • Suomi

Paikat

8 - 20

Koulutus

  • Liiketalouden koulutus

Opettaja

  • Lotta Lilja

Vastuuopettaja

Lotta Lilja

Ryhmät

  • KAKS21
    Karelia, avoin, kaikki, syksy, 2021

Aika ja paikka

7 toiminnallista luentokertaa Collaborate-etätyötilassa (etäopetusta). Lisäksi viikkotehtävät luentojen välissä.

Opetusmenetelmät

Opi tuntemaan Googlen ja Facebookin mahdollisuudet markkinoinnin näkökulmasta. Kurssin aikana opit asettamaan tavoitteet digimarkkinointikampanjalle, toteuttamaan kampanjan tavoitteiden mukaisesti ja seuraamaan sen tuloksia.

Opintojakso on suunnattu yrittäjille tai yritysten markkinoinnista vastaaville, joilla on vain vähän tai ei lainkaan digimarkkinoinnin kokemusta. Edellytys on, että osallistujalla on pääsy / ylläpito-oikeudet yrityksen somekanaviin ja Google-tilille.

Luentojen aiheet:
Markkinoinnin suunnittelu
Kampanjasuunnitelma
Mainoskampanjoiden toteutus.
Kampanjoiden seuranta - Mittarit ja analytiikka
Mitä seuraavaksi?

Opiskelijan ajankäyttö ja kuormitus

3 op vastaa noin 81 tuntia opiskelijan työtä.

Arviointikriteerit, hyväksytty/hylätty

Opintojakso on hyväksytty, jos opiskelija suorittaa annetut tehtävät määräajan puitteissa

Arviointiasteikko

Hyväksytty/Hylätty