Opiskelija osaa toimia tavoitteellisesti liike-elämän vuorovaikutustilanteissa ja ottaa huomioon muut osallistujat. Opiskelija osaa viestiä asiantuntijana ammattimaisesti, jäsentyneesti, ymmärrettävästi ja vakuuttavasti niin kirjallisesti kuin suullisesti. Opiskelija tietää verkkoviestinnän erityisominaisuudet ja osaa tuottaa luontevasti ja asianmukaisesti tekstejä verkkoympäristöissä. Opiskelija osaa antaa ja hyödyntää palautetta sekä arvioida viestintäosaamistaan.
Sisältö
Opintojakso sisältää:
• viestintä käsitteenä ja viestinnän osa-alueet liike-elämässä
• perusliikekirjeet, esim. tarjous
• verkkoviestintä, verkkokirjoittaminen (blogiteksti) ja markkinointiviestintä sosiaalisessa mediassa
• kokous- ja neuvottelukäytänteet ja niiden asiakirjat.
Lisätiedot
Opintojaksolla tehdään yhteistyötä Monikanavainen myynti ja asiakaspalvelu- ja Business Communication in English -opintojaksojen kanssa.