Tällä opintojaksolla saa tietoa tapahtuman sisäisestä ja ulkoisesta viestinnästä. Perehdyt esimerkin avulla tapahtuman viestinnän ja markkinoinnin toteutuksiin ja ymmärrät imagon ja imagonhallinnan merkityksen tapahtumalle. Opintojaksolla perehdyt digitaaliseen lähdeaineistoon ja opetustallenteisiin, joka käsittelevät viestintää, markkinointiviestintää ja imagoa. Osaamisnäyttönä laadit tehtävänannonmukaiset markkinointiviestintäsuunnitelman sekä oivalluspäiväkirjan.
Maria Iltola
Ilmoitetaan Moodlessa
Etäopetus
Wärtsilä-kampus Karjalankatu 3 (WÄR)
Suomi
15.02.2023 - 31.05.2023
Oppimateriaaleihin ja kirjallisuuteen tutustuminen 43 h, oppimistehtävien laatiminen 38 h
01.10.2022 - 31.10.2022
Hyväksytty / Hylätty
Ulla Kärnä, Satu Saarinen, Maria Iltola
10 - 40
Koulutus on tuotettu Smart Event Managers (SEM) -hankkeessa https://sem.karelia.fi. Toiminnan mahdollistaa Euroopan Sosiaalirahastolta, Etelä-Savon ELY- keskukselta ja Karelia ammattikorkeakoululta saatu rahoitus. Hankkeen kesto on 1.5.2021-31.10.2023.
Media-alan koulutus
3 op
H-5