Sosiaalisesti ja eettisesti kestävä asiakas- ja palveluohjaus (5 op)
Toteutuksen tunnus: AV00BA15-3001
Toteutuksen perustiedot
Ilmoittautumisaika
02.07.2020 - 31.07.2020
Ajoitus
01.08.2020 - 31.12.2020
Opintopistemäärä
5 op
Virtuaaliosuus
2 op
TKI-osuus
5 op
Toteutustapa
60 % Lähiopetus, 40 % Etäopetus
Yksikkö
Sosionomikoulutus (SS)
Opetuskielet
- Suomi
Paikat
20 - 30
Koulutus
- Sosionomikoulutus
Opettaja
- Katja Sorjonen
- Heli Rinnekallio
Vastuuopettaja
Katja Sorjonen
Ryhmät
-
STEAK20Asiakas- ja palveluohjaus
Tavoitteet
Erikoistuja
1. Osaa ohjauksen ja viestinnän etiikan sekä työtavat ja niiden kehittämisen monimuotoisina ja moniviestimin eri toimintaympäristöissä
2. Osaa sosiaalisen sekä muun kestävän kehityksen mukaiset työtavat, niiden vahvistamisen ja edelleen kehittämisen asiakas- ja palveluohjausprosessin eri vaiheissa
3. Osaa viestiä palveluista asiakkaalle ja yhteistyökumppaneille
4. Osaa viestiä omasta ammatillisesta osaamisestaan ja asiakas- ja palveluohjauksesta eri viestimissä ja medioissa
Sisältö
- Sosiaalisesti ja eettisesti kestävä kehitys
- Digitalisaatio ja teknologian uudet mahdollisuudet ammatillisessa viestinnässä
Arviointiasteikko
H-5