Siirry suoraan sisältöön

Sosiaalisesti ja eettisesti kestävä asiakas- ja palveluohjaus (5 op)

Toteutuksen tunnus: AV00BA15-3001

Toteutuksen perustiedot


Ilmoittautumisaika

02.07.2020 - 31.07.2020

Ajoitus

01.08.2020 - 31.12.2020

Opintopistemäärä

5 op

Virtuaaliosuus

2 op

TKI-osuus

5 op

Toteutustapa

60 % Lähiopetus, 40 % Etäopetus

Yksikkö

Sosionomikoulutus (SS)

Opetuskielet

  • Suomi

Paikat

20 - 30

Koulutus

  • Sosionomikoulutus

Opettaja

  • Katja Sorjonen
  • Heli Rinnekallio

Vastuuopettaja

Katja Sorjonen

Ryhmät

  • STEAK20
    Asiakas- ja palveluohjaus

Tavoitteet

Erikoistuja


1. Osaa ohjauksen ja viestinnän etiikan sekä työtavat ja niiden kehittämisen monimuotoisina ja moniviestimin eri toimintaympäristöissä
2. Osaa sosiaalisen sekä muun kestävän kehityksen mukaiset työtavat, niiden vahvistamisen ja edelleen kehittämisen asiakas- ja palveluohjausprosessin eri vaiheissa
3. Osaa viestiä palveluista asiakkaalle ja yhteistyökumppaneille
4. Osaa viestiä omasta ammatillisesta osaamisestaan ja asiakas- ja palveluohjauksesta eri viestimissä ja medioissa

Sisältö

- Sosiaalisesti ja eettisesti kestävä kehitys
- Digitalisaatio ja teknologian uudet mahdollisuudet ammatillisessa viestinnässä

Arviointiasteikko

H-5