Keskeinen sisältö: Tuotteistamisen ja tuotekehityksen keskeiset menetelmät ja työkalut. Menetelmien ja tiedon vieminen käytäntöön. Tuoteinnovaatioiden suojaaminen, immateriaaliset oikeudet. Revenue Management-perusteet. Markkinoinnin suunnittelu matkailuyrityksessä, asiakasarvon ja kilpailuedun määrittely, tuote- ja hintapäätökset, markkinointiin liittyvät strategiset päätökset, viestinnällisten toimenpiteiden suunnittelu ja budjetointi, tulosten seuranta. (not translated)
Mikko Lahti
Contact teaching
Wärtsilä Campus Karjalankatu 3
Finnish
19.09.2022 - 16.12.2022
11 op (not translated)
01.04.2022 - 30.04.2022
Arviointi: 0-5. Arvioinnin perusteet: Oppimistehtävät, jatkuva näyttö eli opiskelijan aktiivisuus opetustilanteissa, vastuuntunto, huolellisuus ja järjestelmällisyys annettujen tehtävien suorittamisessa. Toimiminen osana työryhmää. (not translated)
Mikko Lahti, Tuija Kainulainen, Hanna Vienonen
12 - 60
Degree Programme in Tourism and Hospitality Management
H-5