•     Productisation and Marketing of Tourism Services 3 LUT6030-3001 19.09.2022-16.12.2022  11 cr  (LUTNS20) +-
    Learning objectives
    -
    Contents
    -

    Teaching methods and instruction

    Keskeinen sisältö: Tuotteistamisen ja tuotekehityksen keskeiset menetelmät ja työkalut. Menetelmien ja tiedon vieminen käytäntöön. Tuoteinnovaatioiden suojaaminen, immateriaaliset oikeudet. Revenue Management-perusteet. Markkinoinnin suunnittelu matkailuyrityksessä, asiakasarvon ja kilpailuedun määrittely, tuote- ja hintapäätökset, markkinointiin liittyvät strategiset päätökset, viestinnällisten toimenpiteiden suunnittelu ja budjetointi, tulosten seuranta. (not translated)

    Responsible person

    Mikko Lahti

    Mode of delivery

    Contact teaching

    Campus

    Wärtsilä Campus Karjalankatu 3

    Teaching language

    Finnish

    Timing

    19.09.2022 - 16.12.2022

    Students workload

    11 op (not translated)

    Enrollment

    01.04.2022 - 30.04.2022

    Groups
    • LUTNS20
    Assessment criteria

    Arviointi: 0-5. Arvioinnin perusteet: Oppimistehtävät, jatkuva näyttö eli opiskelijan aktiivisuus opetustilanteissa, vastuuntunto, huolellisuus ja järjestelmällisyys annettujen tehtävien suorittamisessa. Toimiminen osana työryhmää. (not translated)

    Teachers

    Mikko Lahti, Tuija Kainulainen, Hanna Vienonen

    Seats

    12 - 60

    Degree Programmes

    Degree Programme in Tourism and Hospitality Management

    Evaluation scale

    H-5