•     Service Competence in Tourism LUT6017-3002 05.09.2022-01.11.2022  5 cr  (PRNS21) +-
    Learning objectives
    -
    Contents
    -

    Teaching methods and instruction

    Opiskelija osaa palvelun laadun osatekijät ja ymmärtää laadun merkityksen yrityksen toiminnassa ja asiakaskokemuksen muodostumisessa. Palautettavat suoritukset ja arvioinnin perusteet: • Oppimistehtävä 1. Essee. Painokerroin 3 • Oppimistehtävä 2. Mystery shopping. Painokerroin 2 • Tentti. Painokerroin 3. • Jatkuva näyttö eli opiskelijan läsnäolo ja aktiivisuus tunneilla ja opetustilanteissa, vastuuntunto, huolellisuus ja järjestelmällisyys annettujen tehtävien suorittamisessa. Painokerroin 1,5 Kokonaisarvosana muodostuu painotetusta keskiarvosta pyöristyssäännöt huomioiden. (not translated)

    Responsible person

    Mikko Lahti

    Learning material and recommended literature

    Opintojaksolla osoitettu ja jaettu materiaali ja kirjallisuus (not translated)

    Mode of delivery

    Contact teaching

    Campus

    Wärtsilä Campus Karjalankatu 3

    Teaching language

    Finnish

    Timing

    05.09.2022 - 01.11.2022

    Enrollment

    01.04.2022 - 30.04.2022

    Groups
    • PRNS21
    Teachers

    Mikko Lahti

    Seats

    12 - 60

    Degree Programmes

    Degree Programme in Tourism and Hospitality Management

    Evaluation scale

    H-5