Opiskelija osaa palvelun laadun osatekijät ja ymmärtää laadun merkityksen yrityksen toiminnassa ja asiakaskokemuksen muodostumisessa. Palautettavat suoritukset ja arvioinnin perusteet: • Oppimistehtävä 1. Essee. Painokerroin 3 • Oppimistehtävä 2. Mystery shopping. Painokerroin 2 • Tentti. Painokerroin 3. • Jatkuva näyttö eli opiskelijan läsnäolo ja aktiivisuus tunneilla ja opetustilanteissa, vastuuntunto, huolellisuus ja järjestelmällisyys annettujen tehtävien suorittamisessa. Painokerroin 1,5 Kokonaisarvosana muodostuu painotetusta keskiarvosta pyöristyssäännöt huomioiden. (not translated)
Mikko Lahti
Opintojaksolla osoitettu ja jaettu materiaali ja kirjallisuus (not translated)
Contact teaching
Wärtsilä Campus Karjalankatu 3
Finnish
05.09.2022 - 01.11.2022
01.04.2022 - 30.04.2022
Mikko Lahti
12 - 60
Degree Programme in Tourism and Hospitality Management
H-5