•     Creating and Marketing of an Online Store LTP7227-3003 24.10.2022-31.01.2023  5 cr  (KAKS22, ...) +-
    Learning objectives
    Opiskelija ymmärtää, mitä verkkokaupan perustamiseen ja markkinointiin tarvitaan ja harjoittelee tätä käytännössä. (not translated)
    Starting level and linkage with other courses
    Lähtötasovaatimuksena Digimarkkinoinnin perusteet -opintojakso Karelia AMK:ssa tai vastaavat tiedot. (not translated)
    Contents
    Verkkokaupan perustamisen vaiheet
    Tutustuminen verkkokauppa-alustoihin ja kaupan perustaminen
    Verkkokaupan markkinointisuunnitelman laatiminen
    Hakusanojen määrittely ja analysointi (not translated)

    Teaching methods and instruction

    Opiskelija ymmärtää mitä verkkokaupan perustamiseen ja markkinointiin tarvitaan ja harjoittelee tätä käytännössä. Opintojaksolla käsitellään seuraavia aiheita: Minkälainen on hyvä verkkokauppa Verkon sähköiset kauppapaikat ja erilaiset verkkokauppa-alustat Verkkokauppaan liittyvä lainsäädäntö Maksunvälittäjät ja toimitustavat Hyvä asiakaskokemus verkkokaupassa Verkkokaupan markkinointi (not translated)

    Responsible person

    Lotta Lilja

    Mode of delivery

    Distance learning

    Working life connections

    Opintojaksolla suunnitellaan ja toteutetaan verkkokauppa toimeksiantajayrityksille ryhmätöinä. (not translated)

    Campus

    Wärtsilä Campus Karjalankatu 3

    Teaching language

    Finnish

    Timing

    24.10.2022 - 31.01.2023

    Students workload

    5 op vastaa n 133 h opiskelijan työtä. Tämä koostuu luennoista, itseopiskeltavista materiaaleista sekä ryhmätyöstä. Opintojakso kulkee rinnakkain Digimarkkinnin kanavat b-to-b- ja b-to-c-opintojakson kanssa. On suositeltavaa, että valitset nämä molemmat opintojaksot, jolloin kokonaisuus luo sinulle laajan ymmärryksen digimarkkinoinnista ja verkkokaupasta. Opintojaksot on kuitenkin mahdollista suorittaa myös erikseen. (not translated)

    Enrollment

    01.04.2022 - 30.04.2022

    Content scheduling

    Opintojaksolla suunnitellaan ja toteutetaan verkkokauppa ja laaditaan sille markkinointisuunnitelma. Suunnitelman mukainen digitaalinen markkinointikampanja toteutetaan rinnakkaisopintojaksolla. (not translated)

    Groups
    • KAKS22
    • TOP22_23
    Assessment criteria

    Pääpaino arvioinnissa on ryhmätyöllä. Lisäksi muut palautukset tulee olla tehtynä ajoissa ja ne voivat korottaa tai laskea lopullista arvosanaa. (not translated)

    Teachers

    Lotta Lilja

    Seats

    15 - 30

    Further information for students

    Lähtötasovaatimus: Digitaalisen markkinoinnin perusteet (Karelia) tai vastaava. (not translated)

    Degree Programmes

    Degree Programme in Business Economics

    R&D proportion

    5 cr

    Virtual proportion

    2 cr

    Evaluation scale

    H-5

    Assessment criteria
    Assessment criteria - grade 1

    Opiskelijan laatimassa projektisuunnitelmassa ja aikataulussa on puutteita. Ryhmässä työskentelemisessä on haasteita. . Opiskelija tuottaa ratkaisuja käsillä olevaan ongelmaan ja soveltaa valituissa toimenpiteissä markkinoinnin tietopohjaansa. Ehdotetut toteutustavat ja ratkaisut ovat tavanomaisia ja/tai eivät sovellu käytäntöön. Verkkokauppatuotoksessa ja/tai raportinnissa on puutteita. Opiskelija arvioi omaa ja ryhmän tuottamaa materiaalia sekä työskentelyä, mutta perustelut ontuvat. Hän on palauttanut kaikki tehtävät ajoissa. (not translated)

    Assessment criteria - grade 3

    Opiskelija laatii realistisen verkkokauppaprojektisuunnitelman aikatauluineen ja toteuttaa projektin suunnitelman mukaan. Hän osaa toimia ryhmässä edistäen yhteistä tavoitetta ja hyödyntää tarvittaessa ohjausta ja toimeksiantajan osaamista. Opiskelija osaa tuottaa hyviä ratkaisuja käsillä olevaan ongelmaan ja yhdistelee aikaisempaa osaamistaan uudessa tilanteessa. Hän soveltaa valituissa toimenpiteissä markkinoinnin tietopohjaansa. Hän osaa arvioida kriittisesti ja perustellusti erilaisia toteutustapoja ja ratkaisuja ja niiden soveltuvuutta käytäntöön. Opiskelija tuottaa asiakkaan ostopolun, käyttäjäkokemuken, lainsäädännön ja markkinoinnin näkökulmasta laadukkaan ha toimivan verkkokaupan. Lisäksi ppiskelija osaa tuottaa jäsennellyn ja muotovaatimukset täyttävän raportin projektistaan. Hän osaa arvioida omaa ja ryhmän tuottamaa materiaalia sekä työskentelyä kriittisesti sekä perustellusti. Hän on palauttanut kaikki tehtävät ajoissa (not translated)

    Assessment criteria - grade 5

    Opiskelija osaa asettaa verkkokauppaprojektille realistiset tavoitteet sekä suunnitella ja toteuttaa projektin hallitusti alusta loppuun. Hän osaa toimia ryhmässä edistäen yhteistä tavoitetta ja hyödyntää tarvittaessa ohjausta ja toimeksiantajan osaamista. Opiskelija tuottaa laadukkaita ratkaisuja käsillä olevaan ongelmaan ja yhdistee aikaisempaa osaamistaan. Hän soveltaa valituissa toimenpiteissä kokonaisvaltaisesti markkinoinnin tietopohjaansa asiakkaan (toimeksiantajan) hyväksi. Hän osaa arvioida kriittisesti ja perustellusti erilaisia toteutustapoja ja ratkaisuja ja niiden soveltuvuutta käytäntöön. Opiskelija tuottaa asiakkaan ostopolun, käyttäjäkokemuken, lainsäädännön ja markkinoinnin näkökulmasta erinomaisen verkkokaupan. Lisäksi hän tuottaa jäsennellyn, kieliasullisesti erinomaisen ja muotovaatimukset täyttävän raportin projektistaan. Hän osaa arvioida omaa ja ryhmän tuottamaa materiaalia sekä työskentelyä kriittisesti sekä perustellusti. Hän on palauttanut kaikki tehtävät ajoissa. (not translated)