•     Digital Marketing Channels in B2C and B2B Commerce LTP7226-3003 01.12.2022-31.03.2023  5 cr  (KAKS22, ...) +-
    Learning objectives
    Student is familiar with defferent Social Media channels and Google in marketing perspective. Student can set goals to marketing campaigns and choose right channels to achieve the goals.
    Starting level and linkage with other courses
    Lähtötasovaatimuksena Digimarkkinoinnin perusteet -opintojakso Karelia AMK:ssa tai vastaavat tiedot. (not translated)
    Contents
    - Digitaalisen markkinointikampanjan suunnittelu
    - Hakukonemarkkinointi (Google, SEO, GoogleAd)
    - Markkinointi sosiaalisessa mediassa (Facebook, LinkedIn, Instagram, Tiktok, Youtube, muut?)
    - Social selling
    - Inbound + Outbound = Smartbound
    - Analytiikka (not translated)

    Teaching methods and instruction

    Opiskelija tuntee sosiaalisten medioiden ja Googlen mahdollisuudet markkinoinnin näkökulmasta. Opiskelija osaa asettaa kampanjalleen tavoitteet ja valita kanavat tavoitteiden mukaisesti. Opiskelija osaa toteuttaa markkinointikampanjan valituissa kanavissa (not translated)

    Responsible person

    Lotta Lilja

    Learning material and recommended literature

    Materiaalit annetaan opintojaksolla. (not translated)

    Mode of delivery

    Distance learning

    Working life connections

    Opintojaksolla suunnitellaan ja toteutetaan digitaalinen markkinointikampanja toimeksiantajayrityksille ryhmätöinä. (not translated)

    Campus

    Wärtsilä Campus Karjalankatu 3

    Teaching language

    Finnish

    Timing

    01.12.2022 - 31.03.2023

    Students workload

    5 op vastaa n 133 h opiskelijan työtä. Tämä koostuu luennoista, itseopiskeltavista materiaaleista sekä ryhmätyöstä. Opintojakso kulkee rinnakkain Verkkokaupan perustaminen ja markkinointi -opintojakson kanssa. On suositeltavaa, että valitset nämä molemmat opintojaksot, jolloin kokonaisuus luo sinulle laajan ymmärryksen digimarkkinoinnista ja verkkokaupasta. Opintojaksot on kuitenkin mahdollista suorittaa myös erikseen. (not translated)

    Enrollment

    01.04.2022 - 30.04.2022

    Content scheduling

    Opintojaksolla jatketaan Verkkokaupan perustaminen ja markkinointi -opintojaksolla toteutetun projektin parissa suunnittelemalla verkkokaupalle markkinointikampanja ja toteuttamalla se sekä analysoimalla tuloksia. (not translated)

    Groups
    • KAKS22
    • TOP22_23
    Assessment criteria

    Opintojakson arvosana koostuu projektisuunnitelmasta, projektin aikaisesta toiminnasta (suunnitelman toteuttaminen), projektin raportista sekä itse- ja vertaisarvioinnista. Projektisuunnitelmassa arvioidaan suunnitelman tarkoituksenmukaisuutta ja realistisuutta. Projektityön aikasessa toiminnassa arvioidaan projektin suunnitelmallista toteutusta, kommunikaatiota ja työnjakoa. Raportissa arvioidaan sisältöä ja huolellista ja jäsenneltyä rakennetta ja kieliasua. Itse- ja vertaisarviossa huomimoidaan asenne, osallistumisaktiivisuus, ryhmätyöskentely, yhteisen aikataulun noudattaminen, vastuun kantaminen omasta sekä ryhmätyöstä. Arviointi asteikolla H (hylätty) - 5 (erinomainen) (not translated)

    Teachers

    Lotta Lilja

    Seats

    20 - 30

    Further information for students

    Lähtötasovaatimus: Digitaalisen markkinoinnin perusteet (Karelia) tai vastaava. (not translated)

    Degree Programmes

    Degree Programme in Business Economics

    R&D proportion

    5 cr

    Virtual proportion

    3 cr

    Evaluation scale

    H-5