•     Basics of Digital Marketing LTP7225-3004 04.10.2021-15.12.2021  5 cr  (TOP21_22) +-
    Learning objectives
    Tavoitteena on luoda opiskelijalle ymmärrys digitalisaation vaikutuksista ja mahdollisuuksista yritysten liiketoimintaan ja markkinointiin. Opiskelija ymmärtää datan merkityksen markkinoinnin päätöksenteossa ja tulosten mittaamisessa. Opiskelija ymmärtää, miten asiakaspersoona ja asiakkaan ostopolun vaiheet vaikuttavat digikanavien ja viestien valintaan. (not translated)
    Starting level and linkage with other courses
    Lähtötasovaatimuksena on markkinoinnin perusteet tai vastaavat tiedot. (not translated)
    Contents
    1. Digitalisaation ja digimarkkinoinnin rooli yrityksen liiketoiminnassa. Digimarkkinoijan sanasto.
    2. Asiakkaan ostokäyttäytymisen muutos. Asiakaspersoonat ja asiakkaan ostopolku.
    3. Dataperusteinen markkinointi: Kasvuhakkerointi, datan analysointi, tiedon lähteet
    4. Markkinoinnin monikanavaisuus, omnichannel
    5. Markkinoinnin mittaaminen: Miten asetetaan tavoitteet markkinoinnille ja miten niitä mitataan? (not translated)

    Teaching methods and instruction

    Opiskelu tapahtuu itsenäisesti verkko-opintoina. Materiaaleihin kuuluu luentotallenteita, podcasteja, videoita sekä luettavaa materiaalia. Jokaisen moduulin aikana tehdään tehtävä. Opinnoista tehdään oppimispäiväkirja. Laskennallinen työaika on noin 130 tuntia opiskelijan työtä. Suositeltava etenemistahti on noin 1 moduuli / viikko, jolloin opintojakson voi suorittaa 5-6 viikon aikana. Opiskelija voi suorittaa opinnot omassa tahdissaan. (not translated)

    Responsible person

    Lotta Lilja

    Mode of delivery

    Distance learning

    Campus

    Wärtsilä Campus Karjalankatu 3

    Teaching language

    Finnish

    Timing

    04.10.2021 - 15.12.2021

    Enrollment

    01.04.2021 - 30.04.2021

    Groups
    • TOP21_22
    Assessment criteria

    Hyväksytty: Opiskelija on suorittanut hyväksytysti opintojakson tehtävät ja palauttanut oppimispäiväkirjan. Oppimispäiväkirjassa opiskelija käsittelee monipuolisesti ja opintojakson materiaaleja, osoittaa kriittistä ajattelua ja liittää uutta tietoa aikaisempiin kokemuksiinsa. Opiskelija käsittelee oppimaansa monipuolisesti ja havainnoi arki- tai työkokemuksiaan osana oppimista. Hylätty: Tehtävien suorituksia puuttuu tai oppimispäiväkirja ei täytä vaatimuksia. (not translated)

    Teachers

    Lotta Lilja

    Seats

    10 - 20

    Degree Programmes

    Degree Programme in Business Economics

    Virtual proportion

    5 cr

    Evaluation scale

    Approved/Rejected