•     Marketing Communication, LTLNS20M LTP7044-3003 29.08.2022-23.10.2022  5 cr  (LTLNS20, ...) +-
    Learning objectives
    -
    Contents
    -

    Teaching methods and instruction

    Tavoitteet: Opiskeliija ymmärtää sisäisen ja ulkoisen viestinnän merkityksen liiketoiminnassa eri kanavissa ja osaa suunnitella ja toteuttaa sisäistä ja ulkoista viestintää. Hän osaa tuottaa markkinointimateriaalia ja tuntee graafisen ohjeistuksen merkityksen. Lisäksi hän osaa suunnitella markkinointiviestintäkampanjan. Opiskelijat laativat ryhmässä markkinointiviestintäsuunnitelman. Keskeiset käsitteet: Markkinointikampanjan suunnittelu Sisältömarkkinointi Sisäinen ja ulkoinen viestintä Markkinointikirjeen laatiminen, markkinoivat tekstilajit Asiakastilaisuuden suunnittelu ja järjestäminen Mediatiedote ja kutsu Graafinen ja visuaalinen viestintä Markkinointiviestintäsuunnitelma on vahvasti kytköksissä lanseeraussuunnitelmaan (Lanseerausmarkkinointi-opintojakso). (not translated)

    Responsible person

    Ulla Kärnä

    Mode of delivery

    Contact teaching

    Working life connections

    Opintojaksolla tehdään työelämäyhteistyötä. (not translated)

    Campus

    Wärtsilä Campus Karjalankatu 3

    Teaching language

    Finnish

    Timing

    29.08.2022 - 23.10.2022

    Students workload

    Yhteensä 133 h (not translated)

    Enrollment

    01.04.2022 - 30.04.2022

    Groups
    • LTLNS20
    • TOP22_23
    Assessment criteria

    Arvioinnin perusteet esitellään tarkemmin opintojaksolla. (not translated)

    Teachers

    Ulla Kärnä, Martha Balerina, Lotta Lilja

    Seats

    20 - 50

    Further information for students

    Opintojaksolla tehdään kiinteää yhteistyötä Lanseerausmarkkinointi-opintojakson kanssa. (not translated)

    Degree Programmes

    Degree Programme in Business Economics

    R&D proportion

    5 cr

    Evaluation scale

    H-5