•     Marketing of Services LTL6042-3004 09.01.2023-12.03.2023  3 cr  (LLAS21) +-
    Learning objectives
    -
    Contents
    -

    Teaching methods and instruction

    Opintojakso antaa valmiuksia kokonaisvaltaisen palvelujen markkinoinnin ymmärtämiseen, suunnitteluun ja toteutukseen. Opintojaksolla tarkastellaan palvelujen markkinointia asiakkaan, prosessin- ja henkilöstön näkökulmista. Lisäksi opintojaksolla tarkastellaan palvelujen ja asiakassuhteen laatua ja palvelun laadun johtamista. Keskeinen sisältö: Palvelujen erityispiirteet Palvelujen tuotteistaminen ja palvelut organisaation keskeisenä strategisena tekijänä. Palvelumuotoilu ja tarinallistaminen Palvelujen markkinointi eri näkökulmista Palvelujen laatu ja laadun johtaminen Opiskelu tapahtuu lähi- ja etäopetuksessa ja osaamisnäyttönä laadittava tehtävä tehdään pienryhmissä. (not translated)

    Responsible person

    Ulla Kärnä

    Learning material and recommended literature

    Lämsä A-M & Uusitalo O.(2012): Palvelujen markkinointi esimiestyön haasteena, Edita Prima Oy, Helsinki. Grönroos C. (2010): Palvelujen johtaminen ja markkinointi, WS Bookwell Oy, Juva. Lisämateriaali: Kaikki luennoitsijan materiaali Moodle- oppimisympäristössä (not translated)

    Mode of delivery

    Distance learning

    Campus

    Wärtsilä Campus Karjalankatu 3

    Teaching language

    Finnish

    Timing

    09.01.2023 - 12.03.2023

    Enrollment

    01.10.2022 - 31.10.2022

    Groups
    • LLAS21
    Teachers

    Ulla Kärnä

    Seats

    20 - 50

    Degree Programmes

    Degree Programme in Business Economics

    R&D proportion

    2 cr

    Virtual proportion

    2 cr

    Evaluation scale

    H-5