•     Marketing Planning LTL6028-3003 29.08.2022-31.12.2022  5 cr  (LLNS21) +-
    Learning objectives
    -
    Contents
    -

    Teaching methods and instruction

    Opiskelija tuntee markkinoinnin suunnittelun eri vaiheet. Opiskelija osaa laatia palvelun, tuotteen tai tapahtuman markkinointisuunnitelman. Opiskelija ymmärtää ja osaa hyödyntää seuraavia: - Markkinoinnin suunnittelun asema yrityksen suunnitteluprosessissa. - Markkinoinnin suunnitteluprosessin keskeiset periaatteet. - Markkinointisuunnitelman laatiminen ja siihen liittyvät keskeiset periaatteet. - Markkinoinnin peruskilpailukeinojen ja markkinoinnin suunnittelun välinen yhteys. Luennot ja harjoitukset ja omaehtoinen pienryhmätyöskentely. Ei tenttiä. (not translated)

    Responsible person

    Olli Hatakka

    Learning material and recommended literature

    Luennot, harjoitukset (jaettava oppimateriaali), sekä mahdollinen muu sähköinen materiaali ja kirjallisuus. (not translated)

    Mode of delivery

    Contact teaching

    Working life connections

    Sisältää työelämäyhteistyötä (markkinointisuunnitelman laadinta toimivalle yritykselle / tms. organisaatiolle). (not translated)

    Campus

    Wärtsilä Campus Karjalankatu 3

    Exam dates and re-exam possibilities

    Opintojaksolsta ei järjestetä tenttiä, mutta opintojakson aikana toteutetaan ja esitetään laaja markkinointisuunnitelma (pienryhmätyönä). Markkinointisuunnitelma arvioidaan asteikolla 0-5 (not translated)

    Teaching language

    Finnish

    Internationality

    Voi sisältää KV-yhteyksiä. (not translated)

    Timing

    29.08.2022 - 31.12.2022

    Students workload

    Opiskelijalta edellytetään osallistumista luennoille ja muuhun lähiopetukseen, sekä omaehtoiseen markkinointisuunnitelman suunnitteluun, laadintaan ja esittämiseen. Ajankäyttö ja kuormitus kohtuullisia. (not translated)

    Enrollment

    01.04.2022 - 30.04.2022

    Content scheduling

    Opintojakson alkupäässä lähinnä luentoja, loppupäässä luentoja ja harjoitusryhmätapaamisia. (not translated)

    Groups
    • LLNS21
    Alternative learning methods

    AHOT-menettely (sovitaan tapauskohtaisesti vastuuopettajan kanssa). (not translated)

    Assessment criteria

    See Karelia University of Applied Sciences evaluation

    Teachers

    Olli Hatakka

    Seats

    20 - 90

    Degree Programmes

    Degree Programme in Business Economics

    Evaluation scale

    H-5

    Assessment criteria
    Assessment criteria - grade 1

    See Karelia University of Applied Sciences evaluation

    Assessment criteria - grade 3

    See Karelia University of Applied Sciences evaluation

    Assessment criteria - grade 5

    See Karelia University of Applied Sciences evaluation