Opiskelija tuntee markkinoinnin suunnittelun eri vaiheet. Opiskelija osaa laatia palvelun, tuotteen tai tapahtuman markkinointisuunnitelman. Opiskelija ymmärtää ja osaa hyödyntää seuraavia: - Markkinoinnin suunnittelun asema yrityksen suunnitteluprosessissa. - Markkinoinnin suunnitteluprosessin keskeiset periaatteet. - Markkinointisuunnitelman laatiminen ja siihen liittyvät keskeiset periaatteet. - Markkinoinnin peruskilpailukeinojen ja markkinoinnin suunnittelun välinen yhteys. Luennot ja harjoitukset ja omaehtoinen pienryhmätyöskentely. Ei tenttiä. (not translated)
Olli Hatakka
Luennot, harjoitukset (jaettava oppimateriaali), sekä mahdollinen muu sähköinen materiaali ja kirjallisuus. (not translated)
Contact teaching
Sisältää työelämäyhteistyötä (markkinointisuunnitelman laadinta toimivalle yritykselle / tms. organisaatiolle). (not translated)
Wärtsilä Campus Karjalankatu 3
Opintojaksolsta ei järjestetä tenttiä, mutta opintojakson aikana toteutetaan ja esitetään laaja markkinointisuunnitelma (pienryhmätyönä). Markkinointisuunnitelma arvioidaan asteikolla 0-5 (not translated)
Finnish
Voi sisältää KV-yhteyksiä. (not translated)
29.08.2022 - 31.12.2022
Opiskelijalta edellytetään osallistumista luennoille ja muuhun lähiopetukseen, sekä omaehtoiseen markkinointisuunnitelman suunnitteluun, laadintaan ja esittämiseen. Ajankäyttö ja kuormitus kohtuullisia. (not translated)
01.04.2022 - 30.04.2022
Opintojakson alkupäässä lähinnä luentoja, loppupäässä luentoja ja harjoitusryhmätapaamisia. (not translated)
AHOT-menettely (sovitaan tapauskohtaisesti vastuuopettajan kanssa). (not translated)
See Karelia University of Applied Sciences evaluation
Olli Hatakka
20 - 90
Degree Programme in Business Economics
H-5
See Karelia University of Applied Sciences evaluation
See Karelia University of Applied Sciences evaluation
See Karelia University of Applied Sciences evaluation