•     IT Organization & Management LTD7026-LTA22M1 29.08.2022-16.12.2022  5 cr  (LTDNS19) +-
    Learning objectives
    Student is able to describe the tasks in ICT services.
    Student knows the key consepts, standards, and references in ICT services.
    Student is able to work in different ICT service positions.
    Student can describe ICT Service processes and considering their life cycle analysis (ITIL).
    Student knows the essential legislation conserning ICT.
    Contents
    ICT services: aims, tasks, consepts, standards.
    ICT process management and development.
    Life cycle analysis (ITIL)
    ICT legislation

    Teaching methods and instruction

    Viikoittaiset oppitunnit pidetään verkossa ja nauhoitetaan. Niihin osallistuminen on toivottavaa, mutta ei pakollista. Kuhunkin opetuskertaan liittyy oppimistehtävä, "viikkoharjoitus". Oppimispäiväkirja Tentti (not translated)

    Responsible person

    Jyri Roihuvuo

    Learning material and recommended literature

    Oppimateriaali Moodlessa. (not translated)

    Mode of delivery

    Distance learning

    Campus

    Wärtsilä Campus Karjalankatu 3

    Teaching language

    Finnish

    Timing

    29.08.2022 - 16.12.2022

    Students workload

    Viikoittaiset oppitunnit 30 h Oppimistehtävät 30 h Oppimispäiväkirjan kirjoittaminen 30 h Itsenäinen opiskelu 40 h Tentti 4 h (not translated)

    Enrollment

    01.04.2022 - 30.04.2022

    Groups
    • LTDNS19
    Assessment criteria

    Arviointi perustuu tenttiin (40 %), oppimispäiväkirjaan (40 %) ja viikkoharjoituksiin (20 %). Tentti ja oppimispäiväkirja on suoritettava hyväksytysti. (not translated)

    Teachers

    Jyri Roihuvuo, Anitta Kurki

    Seats

    20 - 60

    Degree Programmes

    Degree Programme in Business Information Technology

    Virtual proportion

    5 cr

    Evaluation scale

    H-5

    Assessment criteria
    Assessment criteria - grade 1

    Tyydyttävässä oppimispäiväkirjassa opiskelija on kirjoittanut oppimisestaan luettelo-maisesti ja pintapuolisesti. Aihealueesta on nostettu esille keskeisiä ilmiöitä, mutta se jää hahmottamatta selkeänä kokonaisuutena. Teksti on vahvasti referoivaa. (not translated)

    Assessment criteria - grade 3

    Hyvässä oppimispäiväkirjassa opiskelija on arvioinut oppimistaan asiallisesti ja selkeästi. Päiväkirjasta ilmenee hyvä perehtyminen aihealueeseen. Keskeisiä ilmiöitä on esitelty ja kytketty toisiinsa suhteellisen kattavasti. Päiväkirjassa on paikoin esitetty kysymyksiä, pohdintoja ja havaintoja, mutta nämä eivät täysin kiinnity aihealueen käsitteisiin ja tutkimustuloksiin. (not translated)

    Assessment criteria - grade 5

    Kiitettävässä oppimispäiväkirjassa opiskelija on kirjoittanut oppimisprosessistaan yksilöllisesti ja pohtivasti. Aihealueen keskeisimmät ilmiöt ja osa-alueet on kartoitettu johdonmukaisesti ja selkeästi, ja niiden välisiä yhteyksiä on arvioitu aktiivisesti. Omia valintoja, oivalluksia, kytkentöjä, havaintoja ja kysymyksiä on esitetty ja perusteltu lukijalle. (not translated)