•     Basics of Facebook and GoogleAds Marketing for Entrepreneurs LP10001-3003 26.09.2022-24.11.2022  3 cr  (KAKS22) +-
    Teaching methods and instruction

    Opi tuntemaan Googlen ja Facebookin mahdollisuudet markkinoinnin näkökulmasta. Kurssin aikana opit asettamaan tavoitteet digimarkkinointikampanjalle, toteuttamaan kampanjan tavoitteiden mukaisesti ja seuraamaan sen tuloksia. Opintojakso on suunnattu yrittäjille tai yritysten tai järjestön markkinoinnista vastaaville, joilla on vain vähän tai ei lainkaan digimarkkinoinnin kokemusta. Edellytys on, että osallistujalla on pääsy / ylläpito-oikeudet yrityksen / järjestön somekanaviin ja Google-tilille. Luentojen aiheet: Markkinoinnin suunnittelu Kampanjasuunnitelma Mainoskampanjoiden toteutus. Kampanjoiden seuranta - Mittarit ja analytiikka Mitä seuraavaksi? (not translated)

    Responsible person

    Lotta Lilja

    Mode of delivery

    Distance learning

    Campus

    Wärtsilä Campus Karjalankatu 3

    Teaching language

    Finnish

    Timing

    26.09.2022 - 24.11.2022

    Students workload

    3 op vastaa noin 81 tuntia opiskelijan työtä. Luentojen välissä opiskelija työstää markkinointisuunnitelmaa ja -kampanjaa omassa yrityksessään / edustamassaan järjestössä. (not translated)

    Enrollment

    01.04.2022 - 21.09.2022

    Groups
    • KAKS22
    Assessment criteria

    Opintojakso on hyväksytty, jos opiskelija suorittaa annetut tehtävät määräajan puitteissa (not translated)

    Teachers

    Lotta Lilja

    Seats

    10 - 30

    Degree Programmes

    Degree Programme in Business Economics

    R&D proportion

    1 cr

    Virtual proportion

    3 cr

    Evaluation scale

    H-5